HeadLine | המגזין הישראלי לשיער ויופי | גיליון 51

Essential Looks "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית REinventing Hair – קולקציית 2018 לאביב-קיץ ארבעה טרנדים חדשים שממציאים מחדש, מדמיינים מחדש ומעניקים השראה מחדש לשיער: האינדיבידואליסט שאינו הולך בתלם RANDOM REBEL • טרנד האותנטי שנותן ביטוי ל"אני האמיתי" REAL ME • טרנד החוצה את הגבולות בהשראת החברה הרב-תרבותית BEYOND BORDERS • טרנד הראשון מסוגו, הנותן במה IGORA #RoyalTakeOver • ובפעם הראשונה- טרנד לשיתוף פעולה אומנותי וייחודי, בין משפיעני רשת בינלאומיים בתחום אופנת השיער, לבין אומני צביעת השיער הבינלאומיים מבית שוורצקופף פרופשיונל. החדשה, מביטה קדימה באומץ לעבר העתיד עם השקת Essential Look קולקציית . בעונה הנוכחית, "שוורצקופף 2018 לאביב- קיץ REinventing Hair קולקציית טרנדים חדשים, 4 שנות ניסיון באמצעות 120 פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל מביאה לחיים ) ומעניקים השראה REimagine ), מדמיינים מחדש ( REinvent אשר ממציאים מחדש ( .) REinspire מחדש לשיער ( – המורד האקראי (מגמת RANDOM REBEL בהשראת עליית תרבות המועדונים טרנד ) מעלה על נס את הביטוי העצמי של האאוטסיידר והמורד בעל הסגנון 1 אופנה האישי הייחודי שאינו הולך בתלם. ) מאמץ את האותנטי ומציג 2 – האני האמיתי (מגמת אופנה REAL ME טרנד את החיים האמיתיים – רק קצת יותר חזק – בכל גוון טבעי. ) משלב בתוכו את 3 – מעבר לגבולות (מגמת אופנה BEYOND BORDERS טרנד המעמד הגלובאלי שלנו – דור חדש של רב-תרבותיות שאצלו הגישה לחיים היא הכל ואין כללים בכלל! בקולקציה זו כללה שוורצקופף פרופשיונל מגמת אופנה רביעית כחלק המעלה על נס את היצירה IGORA #RoyalTakeOver מסדרת המשותפת של מראות שיער שפותחו על ידי קובעי מגמות אופנה בינלאומיים ואמני צביעת שיער המובילים בעולם. מנהל הקריאייטיב הבינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל", סיימון אליס מתאר את הקולקציה כך: "כיום השינוי ניכר מכל עבר. בדרך שבה אנו צורכים מידע, בדו-שיח בין אמנות, סגנון חיים, טכנולוגיה . ותרבות, ובדרך שבה הטרנדים של מחר מגדירים את רוח הזמן כיום בענף שלנו, כולנו ממציאים מחדש כל העת את השיער בכל מימד, וזוהי הדרך היחידה לשגשג ולצמוח. בשוורצקופף פרופשיונל זוהי המשימה שלנו, היום ובכל יום. אנו תמיד נותנים השראה, יוצרים וחולמים בגדול, ולכן אנו כל כך שמחים של העונה הנוכחית. REinventing Hair להציג בפניכם את קולקציית זהו עולם מהיר, קדחתני וחדש לחלוטין, ואנו ממש שם, שמים את האצבע על הטרנדים החשובים באמת!" Essential Looks REinventing Hair ארבעת הטרנדים החדשים בקולקציית IGORA #RoyalTakeOver •מגמת האופנה השלישית של Essential Looks כחלק מקולקציית 2018 מצויה כעת בתהליכי פיתוח ותושק בספטמבר של שוורצקופף פרופשיונל. 2018 לסתיו-חורף הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומים עסקיים: מוצרי כביסה וטיפוח הבית, מוצרי יופי וטיפוח ודבקים וטכנולוגיות. מחזיקה בעמדות שוק מובילות בתחומים צרכניים ועסקיים עם 1876- הנקל, שנוסדה ב . Loctite מותגים מפורסמים מאוד כגון פרסיל, שוורצקופף ו- מיליון יורו ורווח תפעולי 18.1 איש ודיווחה על מכירות של 50,000 הנקל מעסיקה מעל .2015 מיליארד יורו בשנת הכספים 2.9 מתואם של . DAX מניות הבכורה של הנקל רשומות במדד הבורסה הגרמנית מידע נוסף ניתן למצוא באתרי האינטרנט: www.schwarzkopfpro.com www.henkel.com/press Essential Looks 2018 שוורצקופף פרופשיונל קולקציית IGORA #RoyalTakeOver – 4 טרנד – מעבר לגבולות BEYOND BORDERS – 3 טרנד – האני האמיתי REAL ME – 2 טרנד IGORA #RoyalTakeOver – 4 טרנד – המורד האקראי RANDOM REBEL – 1 טרנד – האני האמיתי REAL ME – 2 טרנד HeadLine 22

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==