Background Image
Next Page  18 / 76 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 18 / 76 Previous Page
Page Background

18

תכנית הלימודים:

א. לימודים עיוניים

ב. הכשרה מקצועית

א. לימודים עיוניים

הלימודים העיוניים כוללים לימודי מבוא כלליים ומשותפים לכל המסלולים בגישה בין-תחומית,

לימודי מקצועות חובה כלליים, קורסי מבוא בהתמחויות ולימודי התמחות במקצועות ההוראה

לטיפוח כישורים ומיומנויות. כמו כן, על מנת לסייע לסטודנטים להשתלב במהירות וביעילות

בלימודים האקדמיים, משולבים כל הסטודנטים של שנה א' בסדנת פיתוח למידה אקדמית

וויסות עצמי (פלאו"ת) לחיזוק המיומנויות האקדמיות.

ב. הכשרה מקצועית - עבודה מעשית

העבודההמעשיתמאפשרתהתנסות במצבי אמתשל הוראה ויישוםהתיאוריה במעשההחינוכי.

העבודה המעשית משולבת בלימודים האקדמיים החל משנה א' ומונחית על-ידי מדריכים

פדגוגיים. האימון כולל יישום של החומר התיאורטי הנלמד ותרגול שיטות הוראה מגוונות,

בזיקה לצורכי בתי הספר והגנים בהם מתבצעת ההכשרה.

התמחות בהוראה - סטאז' (שנה ד')

כמתחייב ממדיניות משרד החינוך, כל מורה חייב התמחות בהוראה בשנת עבודתו הראשונה.

סטודנט שסיים את כל חובות הלימודים הקשורים בפדגוגיה (כולל פרויקט) ובסך הכול %08

מהחובות האקדמיים שלו, יכול להתחיל את ההתמחות בהוראה בשנה הרביעית ללימודים.

שנת ההתמחות היא למעשה שנת העבודה הראשונה בהוראה, ומהווה את השלב הראשון

בכניסה למקצוע. בשנה זו עובר פרח ההוראה משלב ההכשרה לשלב העבודה כמורה בפועל.

הדר

סטודנטית לחינוך מיוחד לגיל הרך

בתכנית מצוינים, שנה ג':

"השילוב שבחרתי יאפשר לי בעתיד לעבוד

במסגרות חינוך מגוונות. אני אוהבת את

האופי היישומי של הלימודים- ניתנים לנו כלים

אמיתיים שישמשו אותנו בשטח.

אני מרוצה מהמלגה ומהערך המוסף של

"תכנית המצוינים" שאני חלק ממנה- סיורים,

כנסים, פעילויות חברה והתנדבות, הופכים

את הלימודים לחוויה מעשירה וכיפית."