BizTech

מתי רכשתם בפעם האחרונה כרטיס טיסה באמצעות שיחת טלפון לסוכן נסיעות? אז זהו, גם בתחום הפרסום אפשר להניח Getmedia בצד את השפופרת, להיכנס ל לרכוש ולנהל את המדיה שלכם באמצעות פלטפורמה ידידותית למשתמש, המנגישה את המידע למפרסם מחד ומחברת בין המדיה לבין המפרסמים בצורה ישירה. על המיזם הזה שמענו לראשונה מהיזמים שלו, אנשי הפרסום יעל וחיים קליגר - לפני כשנתיים וחצי, אז עוד היה מדובר בחלום בראשית דרכו, היום, כשלמיזם הצטרף איש העסקים יקי רייסנר כשותף משקיע, מדיות, 98 Getmedia רשומים במערכת ביניהם, ידיעות אחרונות, ידיעות תקשורת, כלכליסט, גלובס, מעריב, רשת המקומונים גל גפן, ג'רוזלם פוסט, ספוטניק, פנורמה ועוד ועוד. בין החברות המנהלות ורוכשות את המדיה שלהן באמצעות המערכת ניתן למצוא חברות מובילות במשק מכל התחומים, מועצות מקומיות, מתנ"סים, משרדי עו"ד ועוד. אין ספק כי תחום הפרסום, לעומת כל תחומי החיים האחרים שלנו, מתנהל עדיין בצורה די מיושנת, אומר דדי שוורץ, והקאוצ'ר WIX סמנכ"ל הפיתוח של חברת של קליגר המלווה אותו ואת המיזם מיום העלאת הרעיון, ההתנהלות של הלקוח מול המדיה עוברת בהתכתבות במייל, בווצאפ ובמקרים חריגים אף בשיחת טלפון או במשלוח פקס (למי שעדיין זוכר מה זה), מאפשרת למפרסם ולמדיה Getmedia להתנהל ישירות האחד מול השני, להזמין מודעה, לקבל אישור על מחיר חריג, לשלוח באמצעות המערכת את המודעה, לאשר פרופ, לקבל למחרת הפרסום את הוכחת הפרסום, להעביר אמצעי תשלום, לקבל חשבונית מס וקבלה ולהעביר לארכיון את כל התהליך הזה כדי שבקמפיין הבא נוכל לראות את האפקטיביות של הפרסום שלנו ולבחון את כדאיותו. המפרסם יוכל גם לבנות לעצמו את פריסת המדיה שלו באמצעות מערכת סינון מתקדמת המאתרת למפרסם את המדיות הרלוונטיות עבורו לפי קהל היעד אליו הוא רוצה להגיע, אזור גיאוגרפי בו הוא מעוניין לפרסם, תקציב הקמפיין שלו, התפוצה בה הוא מעוניין, תוצאות הסינון מאפשרת למפרסם לנהל את הקמפיין שלו בשלבים בהתאם לתוצאות הפרסום. גם למדיה יש כאן בשורה לא קטנה, אומר Getmedia חיים קליגר היזם והמנכ"ל של שהיה שנים ארוכות סמנכ"ל השיווק של “המבשר" מיום הקמתו, המערכת מאפשרת להתנהל בצורה ישירה מול הלקוח – המפרסם, להציע לו הצעות אטרקטיביות, כמו הצעה לפרסום במוסף ייעודי לתחום העיסוק שלו, או אפילו הצעה אטרקטיבית ". ההזמנות 90 לפרסום במחירי “הדקה ה מרוכזות כולן במקום אחד, בכל שלב רואה המדיה מצד אחד והלקוח מצד שני, היכן אנחנו נמצאים בתהליך באמצעות “סרגל הניהול", על מי מאיתנו לעשות כרגע מה, בכל אחד משלבי התקדמות ההזמנה ואפילו Getmedia את ה"צ'טמדיה" פיתחו ב באמצעותו המדיה והלקוח מתכתבים תוך כדי תהליך ההזמנה. בחודש האחרון, מספר קליגר, השקנו ב פיצ'ר חדש עליו עבדנו יחד Getmedia עם חברת אפסטארט החברה המפתחת את המערכת, באמצעותו יכולים הלקוחות הרלוונטיים להזמין את כל עולם מודעות האינצ'ים, מודעות דרושים, מודעות אבל, מכרזים, תו"ב, מודעות משפטיות כשהמערכת מעלה למפרסם הצעות לטמפלייטים מוכנים, אותם הוא יכול לערוך, לסגור את הקובץ לגודל הרצוי בעבורו, לקבל אונליין את מחיר המודעה בהתאם לגודל, לשלוח למדיה, לחייב את כרטיס האשראי שלו ולמחרת הפרסום הוא מהמדיה. PDF יקבל את המודעה בקובץ מדובר במודעות לא גדולות, לא שווה למשרד פרסום להתעסק בהן, אין סטודיו, לא נדרש בהן קריאייטיב, משהו מאוד פשוט וטכני שבדרך כלל “מטריד" את המפרסם מצד אחד ואת המדיה מהצד השני, תחום מודעות האינצ'ים מגלגל מחזור של מליוני שקלים בישראל אבל אין לו פתרון טכנולוגי Getmedia מתקדם, גם את זה פתרנו ב ומערכת ייעודית למודעות אלה עלתה לאוויר והלקוחות משתמשים בה ונהנים ממנה. החלום שלנו, אומרים רייסנר וקליגר הוא, שכל מי שתחום הפרסום מעניין אותו, עמוד יהיה דף הבית שלו, Getmedia הבית של שיכלול מרכז מידע ענק על תחום הפרסום, מדיות, מכרזים, הצעות אטרקטיביות לפרסום במחירים מיוחדים, מינויים חדשים בתחום הפרסום, חדשות תחום הפרסום ועוד. אנחנו בתחילת הדרך, התגובות שאנו מקבלים על המיזם, על חוויית המשתמש במערכת הן מדהימות, אנחנו כעת בשלבי אפיון ופיתוח של אפליקציה למערכת, פתיחת אפיקי מדיה נוספים במערכת, כמו, רדיו, שלטי חוצות ותחום הדיגיטל, אין ספק כי מדובר בחינוך שוק מחדש, אבל השוק הזה משווע לריענון, נדרשת סבלנות ויש לנו אותה! אז חפשו אותנו בגוגל ותתחילו לפרסם חכם, יעיל, נוח וזול! משנים את כללי המשחק בעולם הפרסום Getmedia במערכת מדיות, ביניהם, 98 רשומות ידיעות אחרונות, ידיעות תקשורת, כלכליסט, גלובס, מעריב, רשת המקומונים גל גפן, ג'רוזלם פוסט, ספוטניק, פנורמה ועוד ועוד חיים קליגר יזם ומנכ"ל גטמדיה עם שותפו איש העסקים יקי רייסנר B i zTe c h 55

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==