אתרוג | ניסן תשעט | אפריל 2019 | גליון 83
וזה נכון שילמדו ויפגשו את התרבות הזאת במסגרת שתעזור להם להבין את הדברים דרך תפיסת העולם שלנו, ואיך זה מסתדר או לא מסתדר אתה". כדוגמה מביא הרב קובי יציאה משותפת להצגה "הצמה של אבא" בתיאטרון הבימה בתל אביב. "התעקשנו על הצגה מתאימה שעסקה ביחסים בין הורים וילדים ואחר כך היה דיון חינוכי בזוויות השונות שההצגה העלתה. התיאטרון ייצר בשבילנו כמחנכים אפשרויות להגיע לסוגיות אמתיות ולחינוך אמיתי". המורה לתיאטרון יודעת הכול רוני נגר, רכזת מגמת תיאטרון באולפנת קרית ארבע, מצטרפת לדעה שהתמודדות עם תחום התיאטרון מהווה אתגר בפני עצמו: "התיאטרון הקלאסי הוא חלק מתוכנית הלימודים וכמעט הכול שם בעייתי, קשור בחטא קדמון ובעבודת אלילים. גם נושאים של גברים ונשים על הבמה יוצר לנו אינספור בעיות. לכן אנחנו מקפידות להעלות דמויות נשיות באופן כמעט גורף, להציג 8- מתוך ההצגה קונצרטה ל ניסן תשע״ט 43
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==