אתרוג | חשון תש"פ | נובמבר 2019 | גליון 85

בחדר האתנחתא דוגמה נוספת היא של ילד בכיתה ה' שלא היה פנוי ללמידה והתקשה לבטא את הקושי שלו. "באמצעות הקלפים, שהם כלי מתווך, ניסינו להבין מדוע הוא לא פנוי ללמידה. ואכן הוא הביע את עצמו והסתבר לנו שהוא זקוק להיות עם עצמו במשך דקות אחדות בכל יום. על סמך זה, בנינו לו תוכנית לימודים מותאמת עם הפסקות יזומות שסייעה לו בהתאקלמות ועודדה ורדה טלר, סגנית המנהלת מיטל לאופר, יועצת בית הספר חשון תש״ף 12

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==