אתרוג | חשון תש"פ | נובמבר 2019 | גליון 85

את הדרדור בלימודים, את המריבות עם ההורים) הוא יקבל את התהילה ואת המעמד החברתי, ואילו המורה שבונה נפש, בונה יהודי, בונה קצין, בונה אבא, המורה יצטרך להיאבק כל שנה מחדש על זכויותיו? משהו פה צריך להשתנות בתחום מעמד המורה ותפקידו, וקודם כל בעיני המורים את עצמם. האם אתם המורים יודעים את גודל השליחות והתפקיד אותו נטלתם?" חינוך לערכים לב העשייה החינוכית בעיני אוחיון הוא החינוך לערכים: הרב אברהם יפרח, מחנך בישיבה, עם תלמידים בבית המדרש אסף בן דוד, מנהל קריית חינוך אמי"ת שדרות: "כאשר תלמיד מתרגל לעסוק בחסד באופן רציף ומקיף, יש לכך השפעה עצומה על בניין האישיות שלו ועל המסוגלות שלו בכל התחומים, כולל בתחום הלימודי" שושי נחשון, יועצת בקריית החינוך אמי״ת שדרות אסף בן דוד, מנהל קריית חינוך אמי"ת שדרות חשון תש״ף 24

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==