אתרוג | טבת תש"ף | ינואר 2020 | גליון 86
א שנה עסקה 14 חרי שבמשך בעריכה מפגשים עם בעלי חיים בגני ילדים ובמעונות, , הסבה 44 , עברה כרמית רימון מקצועית והפכה לגננת. את תפישתה שחיבור לסביבה צריך להתחיל בגיל צעיר היא מיישמת בגן. כרמית נולדה ביהוד למשפחה דתית לאומית, אביה היה מורה מחנך, ואמה גננת. לאחר לימודיה באולפנת צפירה, היא עשתה שירות לאומי כמדריכת טיולים במשך שנתיים, למדה לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל וגיאוגרפיה בבר אילן, והכירה את בעלה עוז בטיול בדרום אמריקה. לזוג המתגורר ביישוב בני ראם חמישה ילדים ונכדה אחת. במפגשים עם בעלי חיים בגני ילדים היא ניסתה ליצור קשר בין הילדים לבעלי החיים. היא סיפרה עליהם, האכילה אותם יחד עם הילדים ואפשרה לגעת בעדינות רבה, בחמלה. חלק מבעלי החיים היא גידלה בעצמה, ביניהם שרקנים, אוגרים, מקלונים, ארנבים וחתולים, וחלק שכרה בעת הצורך, כמו גדי, איגואנה, חרדון, תוכי כרמית רימון, מנהלת גן יסמין בגני טל, מאמינה שחינוך לקיימות יכול להיעשות כבר בגן הילדים על ידי פעילויות בסביבה הקרובה צילמה: מרים צחי | דיקלה ד’ גל-עד פיתוח רגישות לסביבה בגן הילדים סביב שלוליות בחורף טבת תש״ף 24
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==