אתרוג | טבת תש"ף | ינואר 2020 | גליון 86

בכיתות ה’-ו’ הם לומדים חקלאות, מטפחים את גינת בית הספר, ובהשראת הרמב”ם שעשה שימוש בצמחי מרפא, מגדלים צמחי תבלין ומבצעים תהליכים למיצוי החומר הפעיל בתוך הצמחים באמצעים שונים. “התלמידים לומדים שיטות לגידול ירקות ופירות לצריכה עצמית, עוסקים בשמירה על הטבע ושימוש מושכל במשאביו”, מציינת אריאלה. מצוינות באפייה מתוך חתירה למצוי יכולות התלמידים מציע בית הספר מגוון תוכניות העשרה כגון מחול, קפוארה, וחוגי בחירה שמעבירות המורות: אמנות, בישול, אמנות, מחשבים, ספורט בשילוב אנגלית. תלמידים מצטיינים מכיתות ה’-ו’ נשארים שעתיים שבועיות ביום חמישי לאחר הלימודים ולומדים מדעים ברמה גבוהה. רב בית הספר, ניר מליחי, מורה לתושב”ע ולתנ”ך, מספר כי ברוח הרמב”ם, שהיה איש בגינת בית הספר שי ושדי, רכז “מנהיגות ירוקה” בפעילות עם תלמידים טבת תש״ף 34

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==