אתרוג | תשרי תשפ"ב | ספטמבר 2021 | גליון 88

תשרי תשפ״ב 12 עבודות אישיות דרך הגוגל דרייב, שזה משהו שאימצתי רק בסגרים. "אי אפשר לעבוד על הרכבם מוזיקליים מרחוק, אבל אפשר לעבוד יחידני. שלחתי פלייבקים והקלטות של חומרים אינסטרומנטליים או ווקאליים שצריך ללמוד או לעבוד עליהם, בשיעורי הרכבים חילקתי את הבנות לחדרים ועברתי בין ביניהן. בהרכב הקולי השתמשתי בתוכנת עיבוד כדי להקליט את הקולות, בעבר לא עשיתי את זה כי לא הייתי צריכה, אבל זה קידם מאוד את העבודה". בחופש הגדול השתלמה חגית בשליטה בפלטפורמות ובעזרים טכניים, והאיצה באולפנה ללמד את המורים כמה שיותר Ton טכניקות הוראה מרחוק. התוכנה אפשרה לשלוח תרגילים לתלמידות saving ולעקוב אחר התוצאות המדויקות של כל אחת. כפיר טוענת שההוראה מרחוק היא הרבה יותר מאומצת מבחינת המורים בהשוואה למפגש המחודש פנים אל פנים. עם זאת, היא מודה שהמאמצים שהושקעו בלמידה מרחוק נשאו פרי, ושהעבודות שהגישו התלמידות השנה לא נפלו מאלה שהוגשו בשנים קודמות. לרקוד בבית דניאלה בלוך, מרכזת מגמת הבלט בהללי: "הלימוד הפרונטלי בבלט הוא קבוצתי וזה מה שנותן לתלמידות את הכוח, המגע, הדינמיקה, התיקון העדין של המורה בעזרת היד המכוונת. בלוך דאגה מראש שיהיה לתלמידות שלומדות אתה בבית את בחדר עריכה של מגמת קולנוע חגית כפיר, רכזת מגמת מוזיקה: "אי אפשר לעבוד על הרכבם מוזיקליים מרחוק, אבל אפשר לעבוד יחידני. שלחתי פלייבקים והקלטות של חומרים אינסטרומנטליים או ווקאליים שצריך ללמוד או לעבוד עליהם, בשיעורי הרכבים חילקתי את הבנות לחדרים ועברתי ביניהן. בהרכב הקולי השתמשתי בתוכנת עיבוד כדי להקליט את הקולות"

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==