אתרוג | תשרי תשפ"ב | ספטמבר 2021 | גליון 88

תשרי תשפ״ב 17 נוכחות. מסטטיסטיקה שערך בית הספר בתי 220- עולה שבשיעורי הזום שהועברו ב תלמידי החטיבה הבוגרת, 360 אב עבור נוכחות. יתרון נוסף 100% הייתה כמעט של הזום הוא האפשרות שיש למשתתפים לראות את כל חבריהם על המסך, דבר שלא תמיד מתאפשר בכיתה בשל הישיבה בטורים. נועה מדגישה שלאחר ההסתגלות לטכנולוגיה התלמידים מקבלים אחריות על הלמידה, מקשיבים זה לזה, לא מתפרצים ומנהלים דיונים יעילים. עוד יתרון שהיא מונה הוא האפשרות לראות את התלמיד בביתו. "הזום מכניס אותנו המורים למקום הפרטי של התלמידים. דרך הזום גיליתי שהמדפים בארונות של רוב הילדים מבולגנים, וזה הביא אותי לעשות סדנה לקיפול חולצות. סידרנו עם התלמידים את כל המדפים, והאימהות ביקשו שנמשיך גם להדחת כלים". מורי ברויאר ערכו ביקורים בסבבים ביישובים שבהם מתגוררים התלמידים וקיימו מפגשים במקומות פתוחים. בביקורים שערכה נעה היא הקפידה להביא לתלמידים מתנות קטנות: ערכת שתילה עם עציץ, ערכת יצירה, ממתק ועוד. לתלמידי כיתות ו' יצרה נועה ספר מחזור ייחודי. היא עברה עם צלם מיישוב לישוב וצילמה את התלמידים במקומות מגוריהם. בשנה שעברה הותאמה מסיבת הסיום לתנאי הקורונה. המסיבה התקיימה במתחם דרייב אין, דברי המברכים וסרטונים שיצרו התלמידים הוקרנו על שלושה מסכי ענק וגם בזום. ההורים והתלמידים ישבו בתוך המכוניות או עליהן, וצפו בסרטונים. "זה דרש תקציב מיוחד והיערכות שונה והמטרה הייתה לתת תחושה של נורמליות", היא מסבירה. להוביל את הקורונה תומר תמרי, מנהל בית הספר ברויאר זו השנה השלישית, מספר שלקח לבית הספר זמן להסתגל למציאות החדשה. "בחצי השנה הראשונה בעיקר הגבנו לקורונה ולא הובלנו אותה" הוא אומר ומוסיף שכעבור זמן, הודות לשיתוף חוגגים יום הולדת לתלמידה בכיתה א’, עם המחנכת שושנה אלנקווה נעה מלמד, מחנכת כיתה ה'-ו': "הזום מכניס אותנו המורים למקום הפרטי של התלמידים. דרך הזום גיליתי שהמדפים בארונות של רוב הילדים מבולגנים, וזה הביא אותי לעשות סדנה לקיפול חולצות. סידרנו עם התלמידים את כל המדפים והאימהות ביקשו שנמשיך גם להדחת כלים"

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==