אתרוג | תשרי תשפ"ב | ספטמבר 2021 | גליון 88
תשרי תשפ״ב 8 והמחנך הוא להגביר את החוסן האמוני כדי שאפשר יהיה לעבור את המשבר ולהבין שהכול נעשה לטובה והכל מהשם יתברך, ושתמיד אחרי חושך יש אור גדול”. עמיאל שאער, מנהל חט”ב ב”נתיבי נועם”, מייחס את הצלחת בית הספר לגישה האישית שראשיתה בחטיבת הביניים. “בחטיבה אנחנו בונים תוכנית אישית לכל תלמיד שבה הוא יכול למצות את יכולותיו, וזאת בהסתכלות רחבה שש- שנתית. התהליך נעשה בשיתוף עם הרכזת הפדגוגית, היועצות ורכזי המקצוע, ובמהלכו אנחנו מאתרים וממפים את התלמידים ומשייכים אותם לתחומי עניין שמתאימים לכל אחד מהם. מי למצוינות לימודית, מי לכישורים אישיים, ומי שזקוק לחיזוק ולתמיכה”. שאער מספר שהמעבר ללמידה דיגיטלית שיעור תנ”ך בכתה י”ב עם המורה שניר צוברי מיכל שטרק, מורה למתימטיקה מיכל שמואלי, מורה לתנ״ך ורכזת פדגוגית
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==