אתרוג | תשרי תשפ"ב | ספטמבר 2021 | גליון 88
תשרי תשפ״ב 9 שכפתה הקורונה התרחש באמצע תהליך של השתלמויות לרכישת כלי למידה וירטואליים. “זו הייתה דווקא נקודת חוזק שלנו”, הוא מציין. עם זאת שינוי דפוסי ההוראה בטווח קצר היווה משימה מאתגרת. “על אף הקושי עשינו את ההתאמות הנדרשות, צברנו ידע, ניסיון והצלחה. ידענו לאזן נכון את הדגשים הלימודיים, ובכלל זה בניית מערכת היברידית, שיחות אישיות רבות, ביקורי בית, שיתוף מלא עם ההורים, מפגשים בשטח פתוח עם מספר תלמידים. “אפשר לומר כי רוב התלמידים משתפים פעולה עם הלמידה מרחוק, ובכל זאת, גם אצל המורים ובעיקר אצל התלמידים נוצרה ציפייה אמיתית לשוב וללמוד בין כותלי בית הספר. ובעיקר חסר לנו המגע האנושי, הקרוב והחם, שהוא הבסיס שעליו ■ אנחנו פועלים”. שיעור לשון עם המורה אילנה מעודה תמר פרץ, יועצת חינוכית הרב אברהם אזוגי, רב בית הספר ומחנך כיתה י”ב
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==