מרכז להשתלמויות מבית הסתדרות המורים ו השתלמויות תשפ"ה

46 יום שני מספר קורס 121 המיתוג שלי - למידה בזום מיתוג ושיווק עצמי ומקצועי / חצי גמול עם ציון ש”ש) 2( שעות 60 למה קורס אחד מצליח יותר מאחר? למה בית ספר מסויים הוא הכי מבוקש באזור? איך יוצרים ווייב מנצח לתחום לימודים? כיום פרושות בפני התלמידים אפשרויות רבות ללמוד תכנים והעשרה: כחוגים, כקורסים, וכלמידה בלתי פורמלית. מגוון רחב זה גורם לתחרותיות הולכת וגוברת בין מוסדות חינוך, בין מורים בתחומים שונים ובין גננות. בעולם כה רווי נדרשים חשיבה ותכנון שיבדלו ויגבשו את ייחודם של המורה, הגננת ושל התוכן הנלמד. מיתוג הינה אסטרטגיה הסוללת את הדרך לחדירה של עסק לקהל היעד שלו, ומשפיעה על הבחירה בו לעומת המתחרים. בקורס נשתמש בידע מעולם המיתוג כדי שנוכל גם אנחנו לשווק ולמצב את עצמנו במדיות השונות. נלמד אילו אמצעים חזותיים יכולים להבליט אותנו מול המתחרים, נרכוש כלים למיקוד ולבידול המוצר: הקורס, בית הספר, החוג, או ההרצאה שלנו. נכיר את קהל היעד הרלוונטי, ונבין כיצד ניתן לגרום לו לבחור בנו. הקורס מיועד לבעלי ניסיון וידע בעבודה עם יישומי מחשב ואינטרנט. בחינוך לאמנות. כתבה ואיירה למעלה M.ed , מרצה: שולמית צרפתי המכון הטכנולוגי חולון HIT ספרי ילדים. מרצה לעיצוב ולאיור ב- 100 - מ ובבצלאל, מאיירת, מעצבת גרפית ואנימטורית. ש"ח. 1,400 עלות לעובדי הוראה בפועל - שעות בתעריף קרן ההשתלמות. 2 עלות לשנת שבתון - סמסטר א קורס חובה 17.2.25 4.11.24 עד יום שני 15:15 - 12:00 שעות 60 לאופק חדש 15 מפגשים 550 / קוד מוסד תל-אביב והמרכז חדש!

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==