פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
124 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 2 מספר פגישה: גירוי חושים (חוש המישוש והראייה) הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: שיפור התחושה, שיפור הזיכרון ופיתוח הדמיון. התאמת בגדים לעונה. מטרה: כרטיסים בהם משולבים בדים בטקסטורות שונות, לוח פוליגל עם רצועות סקוץ', קלסר תמונות המביעות אביזרי עזר: קשר בין אופי לבין לבוש והאווירה מסביב, קלסר עצות מעשיות (טיפים) לסידור הארון במהלך השנה. תיאור הפעילות: טכניקה פעילות התמצאות : התכנסות להצגת הנושא (חזרה על נושא הפגישה הראשונה). R.O. .1 ציור 2. כל משתתף מצייר בגד על פי כרטיס נבחר: צבע וטקסטורה. מיון 3. מיון הכרטיסים לקבוצות בעלות מכנה משותף: צמר, טריקו, ג'ינס, צבע, עונות השנה, וכן הלאה. זיהוי והבעת רגשות 4. זיהוי רגשות האדם שבתמונה: שמחה, עצב, אושר, רוחניות, הפתעה/פליאה וכולי. עידוד שיחה ואינטראקציה חברתית 5. סיכום: תיאור חוויות והעלאת רגשות חברי הקבוצה ביחס למהלך הפעילות. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==