פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
130 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: סתיו: פירות וירקות בסתיו הנושא: שעה וחצי משך הפעילות: ____ היושבים בחצי מעגל מספר משתתפים: ציון והכרת פירות וירקות המאפיינים את עונת הסתיו. מטרה: לוח מגנטי הכולל צלליות ותמונות של ירקות ופירות העונה. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . פתיחה: עם שיר מתאים. 22 . זיהוי תמונות: ירקות ופירות ושיוכם לעונת השנה הרלוונטית. 33 . חידון: התאמת פירות וירקות לעונות השנה (בהתאם להדרכה מהשלב הקודם). 44 . זיהוי פירות וירקות: לפי צורה, ריח וטעם (צנונית, אבוקדו, אפרסמון). 55 . משחק זיכרון: מציאת הפרי החסר על פני הלוח המגנטי (או משחק "דמות ורקע"). 66 . סיום: חזרה על שלבי הפעילות, תוך מתן דגש למידע החדש על פירות וירקות העונה אותו למדו המשתתפים. ________________________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==