פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
131 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 3 מספר פגישה: סתיו: ציור חופשי הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: התמצאות בעונה, העלאת זיכרונות המאפיינים את הסתיו, קישור עונת הסתיו למוזיקה, התנסות בביצוע ציור מטרה: חופשי, חיזוק ההערכה העצמית. סדרת תמונות של עונת הסתיו, מוזיקה המתאימה לעונה, מכחולים, צבעי מים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . חזרה על החומר מהפגישה הראשונה. 22 . שיחה: אילו צבעים בולטים יותר בעונה זו ומדוע? 33 . האזנה ליצירה המוזיקלית "עונות השנה" מאת צ'ייקובסקי בדגש על עונת הסתיו. 44 . ציור חופשי: עונת הסתיו - צבעי גואש ומכחולים. 55 . הצגת ציורי המשתתפים. 66 . סיום: חזרה על מהלך שלושת המפגשים. משתתפים המתקשים בציור יכולים לצבוע עלים יבשים בצביעה חופשית. שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==