פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

136 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ ראש השנה. הנושא: שעה וחצי. משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: זיהוי מאפייני החג. מטרה: עידוד אינטראקציה חברתית וריענון הזיכרון. מטרת משנה: תמונות ראש השנה, עיתון, חפצים לזיהוי פריט, בריסטול עבה להכנת ברכות, חומר לקישוט, דבק, טושים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: הצגת הנושא. 22 . תיאור תמונות בנושא ראש השנה. 33 . אקטואליה: חודש תשרי - קריאת עיתון. 44 . זיהוי פריטים: תפוח, רימון, צנצנת דבש, דג סינתטי. 55 . הכנת ברכות לחג: יצירה - תפוח, רימון וכתיבת ברכות. 66 . סיום: שירת שירי החג - "בראש השנה". ____________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==