פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
138 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 1 מספר פגישה: יום כיפור. הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת מנהגי החג, הפנמת המודעות למניעת פגיעה בזולת. מטרה: תמונות הקשורת לנושא, סיפור "ללמוד לשלוט בכעס". אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: הצגת הנושא. 22 . אסוציאציות העולות מהביטוי "יום כיפור". 33 . מנהגי יום כיפור ברחבי העולם. 44 . גרייה חושית: צביעת תמונות - חוויות הקשורת לתקיעת שופר. 55 . ת". ּ סיפור: "חברו 66 . סיום: ברכות "חתימה טובה"/"גמר חתימה טובה". __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==