פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

141 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 2 מספר פגישה: חג הסוכות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: גירוי החושים (שמיעה, ראייה ומישוש), עידוד דינמיקה בין המשתתפים והעלאת זיכרונות, שיפור מוטוריקה מטרה: עדינה, שיפור תיאום עין-יד. מכחולים, צבעי גואש ומים בצנצנות, מוזיקה שקטה, עלים יבשים שהוכנו מראש בפעילות "חודש תשרי". אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . חזרה על החומר מהפגישה הראשונה ותיאור תמונות של סוכות. 22 . ריענון הזיכרון: כיצד אתם קישטתם את הסוכה שלכם? 33 . חידון: משחק מילים "מה שייך לחג הסוכות"? 44 . יצירה: המשך עבודות צביעה (לחכות להתייבשות הדבק, ולאחר מכן להתייבשות הצבע). 55 . הכנה לתליית פירות בסוכה. 66 . סיום: הצגת העבודות בליווי מוזיקה שקטה ברקע. ___________________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==