פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
141 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 2 מספר פגישה: חג הסוכות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: גירוי החושים (שמיעה, ראייה ומישוש), עידוד דינמיקה בין המשתתפים והעלאת זיכרונות, שיפור מוטוריקה מטרה: עדינה, שיפור תיאום עין-יד. מכחולים, צבעי גואש ומים בצנצנות, מוזיקה שקטה, עלים יבשים שהוכנו מראש בפעילות "חודש תשרי". אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . חזרה על החומר מהפגישה הראשונה ותיאור תמונות של סוכות. 22 . ריענון הזיכרון: כיצד אתם קישטתם את הסוכה שלכם? 33 . חידון: משחק מילים "מה שייך לחג הסוכות"? 44 . יצירה: המשך עבודות צביעה (לחכות להתייבשות הדבק, ולאחר מכן להתייבשות הצבע). 55 . הכנה לתליית פירות בסוכה. 66 . סיום: הצגת העבודות בליווי מוזיקה שקטה ברקע. ___________________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==