פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
142 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: רגשות הנושא: שעה וחצי. משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: עידוד אינטראקציה חברתית והבעת רגשות בין המשתתפים. מטרה: לוח מחיק, טושים, תמונות (אנשים במצבים שונים וסמלים המביעים רגשות), משחק דייג (כל דג בצבע אביזרי עזר: אחר היכול לסמל רגש). במקום צבעים, ניתן לציין תכונות אופי כגון רגזן, סימפתי, אנטיפתי, רגוע וכדומה, או לתאר סוגים שונים של מוזיקה. סיפור "ציפור הנפש". תיאור הפעילות: 11 . : שיחה על רגשות חיוביים ושליליים. R.O. 22 . צפייה בתמונות בנושא: על גבי לוח מחיק רושמים רשימת רגשות שהמשתתפים מציינים. 33 . משחק דייג: העלאת אסוציאציות רגשיות לתכונת הדג. 44 . קריאת סיפור: "ציפור הנפש". מתן דגש לרגשות שעלו במהלך הפגישה. 55 . סיום: תוך מתן דגש לחיזוק ההערכה העצמית וכיבוד הזולת. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==