פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

143 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: רגשות הנושא: שעה וחצי.3 משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: פיתוח הזיכרון, פיתוח אוצרה מילים וכושר הביטוי. מטרה: עיתון, תמונות צביעה בנושא, צבעי גואש, מכחולים ומים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . חזרה על החומר מהפגישה הראשונה. 22 . קריאת קטעי עיתונות ודיון על סוגי הרגשות העולים מתוכם. 33 . העלאת זיכרונות: המשתתפים מוזמנים לתאר אירוע משמעותי ממהלך חייהם (אומץ, פחד, אהבות וכדומה). 44 . צביעה: בחירת תמונה על ידי כל משתתף וצביעתה. 55 . סיום: הצגת העבודות בתערוכה. המשתתף מתאר את הרגש הנובע מכל תמונה. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==