פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
143 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: רגשות הנושא: שעה וחצי.3 משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: פיתוח הזיכרון, פיתוח אוצרה מילים וכושר הביטוי. מטרה: עיתון, תמונות צביעה בנושא, צבעי גואש, מכחולים ומים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . חזרה על החומר מהפגישה הראשונה. 22 . קריאת קטעי עיתונות ודיון על סוגי הרגשות העולים מתוכם. 33 . העלאת זיכרונות: המשתתפים מוזמנים לתאר אירוע משמעותי ממהלך חייהם (אומץ, פחד, אהבות וכדומה). 44 . צביעה: בחירת תמונה על ידי כל משתתף וצביעתה. 55 . סיום: הצגת העבודות בתערוכה. המשתתף מתאר את הרגש הנובע מכל תמונה. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==