פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
159 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 1 מספר פגישה: פרי הדר הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הרפיה, עידוד שליפת מילים וחיזוק מוטוריקה עדינה. מטרה: קטעי עיתונות רלוונטיים, לוח בריסטול להדבקה, מגזינים ליצירה, משחק השלמת מילים, סל פירות הדר אביזרי עזר: לטעימה. תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: קריאת קטעי עיתונות אקטואליים בנושא. 22 . דמיון מודרך: תרגילי נשימה תוך כדי דמיון שהקבוצה נמצאת בפרדס. 33 . משחק השלמת מילים: השלמת אותיות חסרות מתוך שם הפרי. לדוגמה: (לי)מון, תפו(ז), וכן הלאה. 44 . יצירה: הרכבת קולאז' (הדבק) בצורות פרי הדר מגזרי נייר מגזינים צבעוניים - תוך כדי התאמה בין צבע לפרי. 55 . סיום: טעימת הפירות. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==