פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

160 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 2 מספר פגישה: פרי הדר הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: ריענון הזיכרון החווייתי, חיזוק חוש הריח, המישוש והטעם והעלאת אסוציאציות בהתאם. מטרה: סל עם פרי הדר מפלסטיק, משחק "לוטו פירות", סלסלת פירות הדר לסחיטת מיץ. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: חזרה על החומר מהפגישה הראשונה. 22 . הפעלה בתנועה: עם פרי הדר. 33 . העלאת זיכרונות: הצגת שאלות מנחות כגון "האם בעיר הולדתך גידלו עצי פרי, ואם כן - היכן?" 44 . משחק "לוטו פירות". 55 . האזנה ושירה בציבור: "בפרדס ליד השוקת", "תפוחים ותמרים". 66 . סיום: סחיטת מיץ מפירות הדר וטעימת המיץ. מושגים: חמוץ, מתוק, לימון, תפוז. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==