פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
160 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 2 מספר פגישה: פרי הדר הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: ריענון הזיכרון החווייתי, חיזוק חוש הריח, המישוש והטעם והעלאת אסוציאציות בהתאם. מטרה: סל עם פרי הדר מפלסטיק, משחק "לוטו פירות", סלסלת פירות הדר לסחיטת מיץ. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: חזרה על החומר מהפגישה הראשונה. 22 . הפעלה בתנועה: עם פרי הדר. 33 . העלאת זיכרונות: הצגת שאלות מנחות כגון "האם בעיר הולדתך גידלו עצי פרי, ואם כן - היכן?" 44 . משחק "לוטו פירות". 55 . האזנה ושירה בציבור: "בפרדס ליד השוקת", "תפוחים ותמרים". 66 . סיום: סחיטת מיץ מפירות הדר וטעימת המיץ. מושגים: חמוץ, מתוק, לימון, תפוז. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==