פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
161 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: תקשורת - אסוציאציות, רמות תקשורת הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: שיפור אינטראקציה בין-אישית ועידוד תקשורת בין המשתתפים. מטרה: מוזיקת רקע, כרטיסים עם סמלים (למשל: "טלפון", "עצור", "מים" וכדומה), סיפור בנושא, כדור. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: כל משתתף מציג את שמו. 22 . חימום מוטורי קצר: ידיים משולבות על השולחן, מסירת כדור האחד לשני. ברקע: מוזיקת רקע מתאימה. 33 . שיחה סביב המילה "תקשורת" ואסוציאציות (טלוויזיה, רדיו, עיתון). 44 . ריענון הזיכרון: "רמות תקשורת" - תקשורת סמלית לעומת תקשורת למרחקים. 55 . משחק פנטומימה: כל משתתף מציג סמל מתוך כרטיס. על חברי הקבוצה לנחש מה משמעותו. 66 . סיפור: על הבדלים בין סימנים שונים בתרבויות שונות. 77 . סיום: כל משתתף נפרד מהקבוצה במחווה (ג'סטה) אישית. מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==