פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
162 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: תקשורת באמצעות טכנולוגיה יום-יומית הנושא: שעה וחצי. משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: זיהוי סמלים מוסכמים, מתן אפשרות לפתיחות בין המשתתפים כקבוצה. מטרה: אוסף סמלים מוסכמים, ספרים בנושא יכולת מוטורית. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: הצגת הנושא וחזרה על החומר שעלה בפגישה הראשונה. 22 . תרגילים לחימום מוטורי המתאימים לעבודה ליד שולחן: בזמן שהמשתתפים אוחזים ידיים האחד עם השני. 33 . הצגה וזיהוי סמלים. למשל: "שירותים", "מיקום נקודות כיבוי אש", "מספר קומה", "יציאה מהבניין", ו"טלפון ציבורי"). 44 . דיון: סביב הנושא "תקשורת באמצעות טכנולוגיה יום-יומית". 55 . סיום: תיאור צורות הבעת שלום בתרבויות שונות בעולם. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==