פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

162 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: תקשורת באמצעות טכנולוגיה יום-יומית הנושא: שעה וחצי. משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: זיהוי סמלים מוסכמים, מתן אפשרות לפתיחות בין המשתתפים כקבוצה. מטרה: אוסף סמלים מוסכמים, ספרים בנושא יכולת מוטורית. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: הצגת הנושא וחזרה על החומר שעלה בפגישה הראשונה. 22 . תרגילים לחימום מוטורי המתאימים לעבודה ליד שולחן: בזמן שהמשתתפים אוחזים ידיים האחד עם השני. 33 . הצגה וזיהוי סמלים. למשל: "שירותים", "מיקום נקודות כיבוי אש", "מספר קומה", "יציאה מהבניין", ו"טלפון ציבורי"). 44 . דיון: סביב הנושא "תקשורת באמצעות טכנולוגיה יום-יומית". 55 . סיום: תיאור צורות הבעת שלום בתרבויות שונות בעולם. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==