פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

165 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 3 מספר פגישה: חג פורים הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת מגילת אסתר וזיהוי סמלי החג. מטרה: מגילת אסתר, רעשנים מוכנים מהפגישה הקודמת, מוזיקה מתאימה לחג ושירי החג. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: חזרה על תוכן הפגישה הקודמת. 22 . הצגת הרעשנים: בליווי הפעלה מוזיקלית. 33 . קריאת קטע ממגילת אסתר: בליווי שימוש ברעשן בזמן המתאים. 44 . משחק זיכרון: המשתתפים צריכים לזהות מי מדמויות המגילה עומד מאחורי הציטוט הנקרא. 55 . סיום: שירה, מילות ברכה ועידוד למשתתפים. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגניטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==