פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
172 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: עונת האביב הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: העלאת חוויות חיוביות, שיפור ההערכה העצמית, חיזוק הזיכרון באמצעות משחק. מטרה: צבעי מים, טושים, צבעי גואש, עפרונות, תמונות אביב מרחבי העולם, כרטיסיות של פרחים, נייר לבן אביזרי עזר: לצביעה, מכחולים. תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: צפייה בתמונות של עונת האביב מרחבי העולם. 22 . שיחה והעלאת זיכרונות: "האביב הכי יפה שלי". 33 . דיון ומשחק: כל משתתף מתאר את הפרח האהוב עליו מתוך מגוון כרטיסיות המונחות על השולחן. לאחר מכן, בוחרים 6-9 כרטיסיות ומשחקים משחק זיכרון ("נחש מה חסר"). 44 . ציור חופשי: "אביב" - חומר לצביעה לפי בחירת המטופל. 55 . סיום: הצגת ציורי המשתתפים. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==