פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
175 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: חג הפסח הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: שיפור הזיכרון, דיבור וחשיבה על נושאים אחרים ממחלת המשתתפים, בחירת צבעים ושימוש בטכניקות. מטרה: עיתון, עיסת נייר, דבק, בלונים, שמן, לוח מחיק וטושים, כרטיסים לחידון (פסוקים מההגדה). אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . אקטואליה מהעיתון: חזרה על הפעילות שהתקיימה בפגישה הראשונה. 22 . העלאת זיכרונות: מה נשתנה היום לעומת שנים אחרות? 33 . שירה: השיר "אחד מי יודע". 44 . יצירה:הסבר על טכניקת עיסת הנייר ויצירת פריטים מסורתיים משולחן החג על גבי בלונים/צלחות. 55 . חידון: זיהוי פסוקים מההגדה לפסח לעומת פסוקים אחרים שלא שייכים לחג. 66 . סיום: הצגת העבודות. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==