פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
180 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ____________ 1 מספר פגישה: יום העצמאות - ציונות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת ההיסטוריה והקמת מדינת ישראל, הזמנה לשיחה והעלאת זיכרונות. מטרה: תמונות אנשי ציבור בצבע ובשחור-לבן, קרטונים שעליהם מצוינות השנים בהן התרחשו המלחמות אביזרי עזר: והסכם השלום, לוח מחיק, שיר להשמעה. תיאור הפעילות: 11 . התמצאות בזמן: מתי חוגגים את יום העצמאות? 22 . חידון יום העצמאות. דוגמאות: באיזו עונה חוגגים את חג העצמאות? אילו חגים חלים לפני ואחרי יום העצמאות? מי הכריז על הקמת מדינת ישראל? מתי נחתם הסכם השלום? 33 . משחק אסוציאציות והתאמה: זיהוי דמויות ופרטים אישיים על אודותיהם (למשל: הרצל, אלנבי, דיזנגוף); התאמת תמונות הדמויות בצבע לאותן תמונות בשחור-לבן. 44 . סיום: שירת המנון המדינה ("התקווה"). ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==