פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

182 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: ל"ג בעומר הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הזמנה לשיחה, שיפור הזיכרון, התמצאות בחגים, דינמיקה בין המשתתפים. מטרה: לוח, מחק, טוש, כרטיסים עם תמונות, נייר לבן בצורת מדורה. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התמצאות: ל"ג בעומר - חג בין החגים. R.O. ‏ 22 . חידון: "לאיזה חג אני שייך?" 33 . ריענון הזיכרון: מהם מנהגי החג? 44 . יצירה: קולאז' (הדבק) של מדורה גדולה. 55 . סיום: הצגת העבודות. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==