פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

190 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: חג השבועות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: שיפור מצב הרוח, עבודה על מוטוריקה עדינה - לימוד טכניקת שזירה. מטרה: כרטיסיות של עשרת הדברות, כרטיסים עם מגוון שמות החג, אוסף פרחים כגון חרציות. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: חזרה ותיאור המפגש הקודם. ברקע: שירי החג. 22 . שימור הזיכרון: על המטופלים למנות מזיכרונם את עשרת הדברות (בתיווך המדריכה). 33 . משחק מילים: בניית שמות החג. 44 . יצירה: שזירת זר פרחים. 55 . סיום: שירי שבועות (בזמן שהמטופלים כורכים את הזרים). ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==