פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
191 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: עונת הקיץ הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת מאפייני הקיץ, שיפור חוש המישוש ועידוד לחשיבה כמותית. מטרה: תמונות נופשי קיץ, קופסה עם חול וצדפים, משחק "דגים" (תרגילי חשבון), לוח מחיק. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: צפייה בתמונות נופי קיץ. 22 . זיהוי ועידוד חוש המישוש והראייה: חיפוש חפצים בתוך קופסת חול (חפצים לדוגמה: חלוקי נחל, צדפים, אבנים מחוספסות) תוך מתן דגש לצבע, לצורה, לגודל ולטקסטורה. 33 . משחק "דגים": תרגילי חשבון פשוטים (המשתתפים בוחרים את הפעולה: חיבור, חיסור, כפל או חילוק לביצוע עם המספרים אותם "דגו"). 44 . סיום: שירה בציבור - שיר קיץ. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==