פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
197 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 2 מספר פגישה: כלי נגינה הנושא: שעה עד שעה וחצי. משך הפעילות: ____ ישובים סביב השולחן מספר משתתפים: פיתוח הדמיון, דינמיקה קבוצתית, שיפור הזיכרון לטווח הארוך, שמירה על קשב וריכוז. מטרה: כלי נגינה (תופים, מצלתיים, משולשים וכולי), מוזיקת רקע. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . : על השולחן מונחים כלי נגינה שונים כגון תופים, מצלתיים, גיטרה, אורגן קטן, חליל וכולי. כל משתתף צריך R.O. לזהות בשם את כלי הנגינה. 22 . העלאת זיכרונות: האם ניגנו בכלי נגינה? האם אוהבים להאזין למוזיקה? לאיזה סוג מוזיקה אוהבים להאזין? 33 . הפעלה בתנועה לצלילי מוזיקת רקע: כל משתתף בוחר, בתורו, תנועה מסוימת על פי קצב המוזיקה המושמעת. על יתר המשתתפים לחזור על התרגיל. 44 . התאמת המוזיקה לאירוע: איזו מוזיקה משמיעים, לפי דעתכם, בחתונה, במסיבת ריקודים, בכניסת נשיא המדינה וכולי? 55 . סיום: התייעצות לגבי מידת רצונם של המשתתפים בפעילות נוספת בנושא "כלי נגינה". ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==