פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
204 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ חיוכים במקום צעקות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת שיטות לשיפור החיים. מטרה: כרטיסיות עם עצות מעשיות (טיפים) לפיוס, תמונות רלוונטיות, שני קטעי שיחה להשמעה (האחד אביזרי עזר: נגמר בריב והשני נגמר בפיוס), עפרונות ונייר לבן. תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: השמעת שני הקטעים. 22 . הצגת שאלות לדיון: האם אפשר להגיב אחרת? איך היית אתה מגיב לסיטואציה? 33 . יצירה: ציור אדם כועס ואדם רגוע. 44 . העלאת זיכרונות: המשתתפים מספרים מחוויותיהם האישיות ומביאים דוגמאות מעברם. 55 . מתן טיפים: "המתכון לשלום" באמצעות הצגת כרטיסיות. 66 . סיום: שיחת סיכום - מחשבות, רגשות, ציפיות ואכזבות. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==