פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

204 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ חיוכים במקום צעקות הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: הכרת שיטות לשיפור החיים. מטרה: כרטיסיות עם עצות מעשיות (טיפים) לפיוס, תמונות רלוונטיות, שני קטעי שיחה להשמעה (האחד אביזרי עזר: נגמר בריב והשני נגמר בפיוס), עפרונות ונייר לבן. תיאור הפעילות: 11 . התכנסות להצגת הנושא: השמעת שני הקטעים. 22 . הצגת שאלות לדיון: האם אפשר להגיב אחרת? איך היית אתה מגיב לסיטואציה? 33 . יצירה: ציור אדם כועס ואדם רגוע. 44 . העלאת זיכרונות: המשתתפים מספרים מחוויותיהם האישיות ומביאים דוגמאות מעברם. 55 . מתן טיפים: "המתכון לשלום" באמצעות הצגת כרטיסיות. 66 . סיום: שיחת סיכום - מחשבות, רגשות, ציפיות ואכזבות. __________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==