פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

206 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ כלי רכב ומשמעותם. הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: ריענון הזיכרון - זיהוי כלי רכב מתקופות שונות, שיפור קשר עין-יד, מוטוריקה עדינה וגירוי חושים. מטרה: תמונות של כלי רכב שונים, צלילים להשמעה של כלי רכב שונים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: השמעת צלילים של כלי רכב שונים. R.O. ‏ 22 . זיהוי תמונות של כלי רכב והתאמת השם והיצרן לסוג כלי הרכב. 33 . תנועות רגליים: מטוס, רכבת, אופניים. 44 . העלאת זיכרונות (למשל: באיזה אמצעי תחבורה עלית לארץ? אילו כלי תחבורה היו בצעירותך?). 55 . תצרף (פאזל): תמונת כלי רכב. 66 . סיום: זיהוי צלילי רכב שונים. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==