פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
206 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ כלי רכב ומשמעותם. הנושא: שעה משך הפעילות: ____ מספר משתתפים: ריענון הזיכרון - זיהוי כלי רכב מתקופות שונות, שיפור קשר עין-יד, מוטוריקה עדינה וגירוי חושים. מטרה: תמונות של כלי רכב שונים, צלילים להשמעה של כלי רכב שונים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . התכנסות: השמעת צלילים של כלי רכב שונים. R.O. 22 . זיהוי תמונות של כלי רכב והתאמת השם והיצרן לסוג כלי הרכב. 33 . תנועות רגליים: מטוס, רכבת, אופניים. 44 . העלאת זיכרונות (למשל: באיזה אמצעי תחבורה עלית לארץ? אילו כלי תחבורה היו בצעירותך?). 55 . תצרף (פאזל): תמונת כלי רכב. 66 . סיום: זיהוי צלילי רכב שונים. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==