הרשותלפיתוחירושלים
THE JERUSALEM DEVELOPMENT AUTHORITY
For additional tourism information:
FRIDAY, MARCH1, 2013
ירושלים עוצרת נשימה
3-
משרד התיירות והרשות לפיתוח ירושלים - קידום מרתון ירושלים ה
לאור הצלחת “מרתון ירושלים ה-2” בשנה שעברה החליטה הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עם משרד התיירות, לצאת עם קמפיין חו”ל
.
גם השנה. היעד הוא קידום מרתון ירושלים בחו”ל, שיווקו בקרב פלחי השוק הרלוונטיים וכפועל יוצא עידוד כניסות תיירים מחו”ל לירושלים
,
זו השנה השלישית בה קוראים לאצנים וחובבי ספורט מחו”ל לבוא ולהשתתף במרתון ירושלים. הקמפיין התמקד במדינות גרמניה, צרפת
איטליה, אנגליה והשנה נוספו פרסומים במגזינים גם בספרד וברזיל. תמהיל המדיה כלל פרסום מודעות במגזינים מקצועיים לחובבי ספורט
.
בכלל ומרתון בפרט, ופרסום באתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, באנרים באתרי ריצה מקצועיים ואתרי ספורט
פרסומאי
,
רויתי מזור
:
ניהול הפרסום בגוגל
,
מורן באליק
:
מנהלת תחום דיגיטל
,
חגית לוי
:
פרסומאית בכירה
,
שלמה עדיאל
:
מנהל תחום
ליאור קורן
:
דיגיטל
73