87
קצרצרים
Time.
nd The
You
It’s tIme to Book Israel
ישראל זה אירופה
פעילות משרד התיירות בארה”ב
, לעידוד סוכנים
being travel
פעילות אינטרנטית בבאנרים ודפי נחיתה באתר
.
ולקוחות פוטנציאלים לשקול את ישראל בטיול הקרוב שלהם לאירופה
במסגרתשלל הפעילויות אותם מבצע משרד התיירות בארה”ב, הושם דגש רב על האינטרנט בזכות הפוטנציאל
.
הרב הטמון בו בקרב אנשים המחפשים לצאת לחופשה בחו”ל
לשם כך לשכת התיירות בארה”ב פרסמה עמודי נחיתה ובאנרים המעודדים את הציבור ואת סוכני הנסיעות
לשקול בחופשה הבאה שלהם באירופה ביקור בישראל, וזאת מתוך מחשבה על כך שהמרחק של ישראל
.
מאירופה הוא בטווח סביר של כ-4 שעות טיסה ולכן מפתה
.
מחקר בקרב קהל היעד לזיהוי פוטנציאל וחסמים בתיירות לארץ
משרד התיירות יזם מחקר איכותי וכמותי בניו יורק, מיאמי ולוס אנג’לס - בקרב קהל שאינו מזוהה עם זרם דתי
.
, ממעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, שיצאו לחו”ל ב-3 שנים האחרונות
+40
כלשהו (כללי), בני
מטרת המחקר הייתה לבדוק את הפוטנציאל והנכונות בקרב קהל זה, להגיע לחופשה בישראל, וכן לבדוק את
.
החסמים המונעים מהם להגיע. על בסיס מידע זה תכתב האסטרטגיה לקמפיין הקרוב בארה”ב לקהל הכללי
-’
דפנה זקוביץ
:
מנהלת מחלקת מחקר ואסטרטגיה
,
עירית בלינשטיין
:
פרסומאית
,
שלמה עדיאל
:
מנהל תחום
יגור קוטיקוב
:
עיצוב
,
הרמן