"הארגון - המגזין החברתי של ישראל" | 68 | יולי 2023, אב תשפ"ג

חלו ן שמש פנוראמי, מערכת שמע מקורית מבית הרמן-קרדון, תאורת אווירה LED פנימית, תאורת חיצונית, חישוקי סגסוגת אינץ', צביעת מרכב 20 דו-גוונית ועוד ועוד. רמת 6 האבזור הבטיחותי היא כריות אוויר, תיקון 7 וכוללת סטיה מנתיב, בקרת שיוט חכמה, קורא תמרורים, ניטור עייפות נהג ושטח מת וכמובן ציון מבריק של . NCAP כוכבי בטיחות 5 אלפי 230 המחיר עומד על שקלים. שזה לא מאד זול אבל אטרקטיבי יותר מהמחירים המקובלים SUV בקטגוריה הזו של פלאג-א י ן C קב ו צה הייבריד. אז יש בהחלט מה לדבר כאן על תמורה לכסף. האינסרטים הכחולים לאורך הגג שבו את ליבי ופנסי הג ' וק שמעצב הספורטאג' הקודם הביא גם לכאן כולל עיצוב דפנות הלקוח מעולמות של מכוניות שרירים– גורם לרכב להיראות טכנולוגי ועשיר. לצד האופן המבריק שבו הוסתר שקע הטעינה, תגלו מאחור שתי סופיות מפלט בכרום בוהק עם רמז לדינאמיות המרשימה עוד נפגוש. לצד העיצוב העשיר קל להתרשם מהאיכות הכוללת הגבוהה מאד. תא הנוסעים והקבינה מצויינים לטעמי. בעיקר אהבתי את הממשק של המולטימדיה. קוקפיט ללא כבלים זה נפלא ומהרגע שהמערכת עשתה היכרות עם האנדרואיד שלי, העסק עבד במהירות, התנתק והתחבר מחדש תוך שניות– אפילו מהר יותר מאשר במכוניות רבות שבהן החיבור עדיין עם כבל. עדות ליישום של מעבדים חזקים במערכת הזו. לוח המחוונים מספק מידע שימושי ואפשר לדפדף בתפריטים דרך מתגים דמויי משטחי מגע שעל גלגל ההגה. העובדה שהמעצבים לא התפתו להזקיר את המסך מעל למישור הדשבורד (כן טויוטה אני מסתכל עליך) זה חידוש מרענן. האיכות הכללית של הקבינה ותא הנהג טובה מאד – בהחלט ראוי (לשם שינוי) לתגית "פרימיום" שנראה כי מוצמדת באופן חופשי למדי לאחרונה. נסיעת המבחן החלה עם יציאה דרך מבוך העכברים של תל אביב לפגישה באיזור התעשיה המזרחי של נתניה ומשם בחזרה למשרד בהרצליה. את הדרך הנעה 100%- הזו עשיתי ב חשמלית – מבלי שמנוע הבנזין טרח לסובב אפילו קצת את הטורבו שבו. סיבוב קילומטרים. 50- של כ למחרת יצאתי לנהיגה 20 . ארוכה לדרום החמים הקילומטרים האחרונים שנותרו בטווח החשמלי עד 531 מוצו על כביש דרום ומשם 6- שהגעתי ל הטורבו נכנס לפעולה עד ליעד אי שם באיזור ניצנה. חווית הנסיעה היא על הצד המוצק של המשוואה. משתפרת ככל שהמהירות עולה ומיישרת קו עם המקובל בעולם המערבי. בעיר היא טיפה מוצקה – על הצד הגרמני המהודק– NVH אבל מחוצה לה יש (מושג המבטא את רמת בידוד הרעשים, הוויברציות והנוקשות) מצויין. אף פעם לא חסר כוח לעקיפה מהירה או לא לשייט בקצב ראוי. בתנאים האלה הצבתי צריכת דלק ממוצעת של קילומטרים לליטר. 15.5 ללא בעיות טווח או חרדות טעינה. לטעמי אפשר להסתכל על דרך שתי עדשות. 01 לינק הראשונה היא כרכב סיני – במקרה הזה מדובר ברכב הסיני הטוב ביותר שיש בישראל בפער גדול. זו בסופו של דבר מכונית, , טובה אפילו טובה SUV מאד. היא מציעה תמורה טובה י ותר לכספכם אפילו ביחס למקבילים פלאג-א י ן ממ ו תג י ם מוכרים. חבילת האבזור עשירה מאד, השימוש בחומרים ממוחזרים נפלא, ממשק המולטימדיה הוא מהמהי רים שפגשתי וחווית הנסיעה כיפית וחשמלית. אם זה נשמע , זה זה. WIN כמו 2023 יולי | אב תשפ״ג 27

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==