cloud

נערכים למציאות משתנה › Cloud Time › 12 תקופת הקורונה כפתה על ארגונים שינויים מהירים – בחלק מהמקרים, הביקוש למוצרים ולשירותים שלהם זינק בין לילה, ובאחרים, הביקוש האט ואף נעצר. המעבר לענן מאפשר לנהל תנודות קיצוניות אלו תוך שמירה נבחרת מומחי הענן של סלע שירותי ענן על אפקטיביות וחיסכון כלכלי / להוציא לחל"ת לא ניתן את תשתית המחשוב $0K $100K $200K $300K $400K $500K $600K 01/2019 02/2019 03/2019 04/2019 05/2019 06/2019 07/2019 08/2019 09/2019 10/2019 11/2019 12/2019 01/2020 02/2020 03/2020 04/2020 05/2020 06/2020 07/2020 08/2020 09/2020 10/2020 11/2020 12/2020 On-Prem Vs. Cloud Scaleability Predicted Demand Cost On-Prem IaaS Scale-out Actual Demmand Cloud Auto-Scale זינוק בצריכה מתוכנן ל מעל צניחה בצריכה מתחת למתוכנן 2020 כלכליסט המחלקה המסחרית - תוכן שיווקי / יוני אחרי עידן הקורונה לא יחזור להיות כפי שהיה. העולם הקורונה, נכון לעכשיו, עדיין פה - ושינויים לא צפויים עשויים ללוות אותנו, לפחות בחודשים הקרובים. החברות במשק מחויבות להתאים עצמן תוך זמן מינימלי למציאות חדשה. השינויים הם דרמטיים, כמו בסביבת העבודה הארגונית, בה מנהלים ועובדים נדרשים לנהל ולעבוד מרחוק, הפגישות והשיחות עם העובדים Teams והלקוחות עברו לפלטפורמות טכנולוגיות ושיחות נהפכו אצל כולנו לדבר שבשגרה. Zoom או בנוסף, ישנם שינויים רבים הנוגעים לפעילות העסקית של החברה. ראינו שחלק מהתחומים זכו להתעניינות מוגברת. לדוגמה, מעבר הצריכה מחנויות פיזיות לשוק האונליין ייצר ביקוש לחנויות ווירטואליות, וכתוצאה מכך גדול Scale לפתרונות שדורשים התאמה בזמן קצר ל יותר. לעומת זאת, חלק מהלקוחות חוו צניחה חדה שהביאה לעצירה כמעט מוחלטת של הפעילות, כדוגמת חברות התעופה והתיירות שנדרשו לצמצם את היקף הפעילות בצורה משמעותית וחלקן אף הפסיקו אותה כמעט כליל בין לילה. מציאות זאת יצרה אתגרים וצרכים שונים לכל ארגון. כמומחים במתן שירותי ענן וכגוף שמלווה מספר לא מבוטל של לקוחות במשק, נתבקשנו לסייע בשינויים הנדרשים בזמן תגובה מהיר. ניתן לחלק את האתגרים שעמדו בפנינו לשלושה סוגים עיקריים: צורך במתן תמיכה ומענה מעבר לעבודה מרחוק - לעובדי הארגון כתוצאה מהמעבר המהיר לעבודה מרחוק. יכולת לבצע התאמה מהירה גמישות טכנולוגית – לשינויים הנדרשים כתוצאה מחוסר היציבות במשק. חשיבה מחוץ לקופסה ומתן פתרונות יצירתיות עסקית – וכלים מסחריים להתמודדות בתקופת משבר. תמיכה ומענה לעובדי החברה במעבר לעבודה מרחוק משבר הקורונה יצר אצל ארגונים את הצורך לשנות את סביבת העבודה הרגילה ולהתאימה למציאות החדשה. בתוך מספר ימים, חלק מהעובדים הוצאו לחל"ת, ואילו והתשתיות מצאו את IT מחלקות כדוגמת ה- עצמן בעומס גדול, בעקבות המעבר המהיר לעבודה מרחוק והצורך בהתאמה מידית למצב. ארגונים שיצרו את ההכנה המוקדמת והטמיעו WVD ו- Teams כלים לעבודה מרחוק דוגמת Windows Virtual (תחנת עבודה מרחוק - ) נהנו משקט תעשייתי, שאיפשר Desktop להם להתמקד בתמיכה בלקוחות והמשך הניהול השוטף יחסית ללא זעזועים מיותרים. קיימים כלים ופתרונות בהתאם לצורך הארגוני, שמומלץ לכל ארגון להטמיע על מנת להיערך לגל שני של צורך ממושך בעבודה מרחוק. גמישות טכנולוגית והיתרון בעבודה בענן בתקופת משבר המעטים שעדיין לא החלו במסע למעבר לענן, מצאו עצמם מתמודדים עם אתגרים של גישה מרוחקת, תחזוקתיות מאתגרת ומעל הכל, לא ניתן להוציא את התשתית לחל"ת. גם אם חלה ירידה עצומה בהכנסות, את ההוצאה הזו לא ניתן היה להתאים לא On - Prem בזמן כה קצר למציאות החדשה. מערכות בנויות להתאמה מהירה לשינויים. ארגונים עסקיים נוהגים להצטייד על פי תוכניות עבודה וצפי גדילה, שמתאימים לעולם צפוי, אבל ממש לא מתאימים לאירועים מהסוג שאנו חווים בחודשים האחרונים. לעומת זאת, ארגונים שנמצאים בשלבים מתקדמים PaaS ומודרניים של המסע, שבנו מנגנונים מבוססי , Serverless או אפילו Services או Containers עם האוטומטיות שמאפיינות Scale קיבלו את יכולות ה- את השימוש המודרני ביכולות הענן הציבורי. בגרף מטה, ניתן לראות דוגמה להשוואה בין צריכה ) מול עליות תשתיות Predictive Demand מצופה ( Traditional Scale , שמייצגת גישה של - On - Prem . בולט לעין כי הגמישות לשינויים היא קטנה ולא Out מהירה מספיק במצב של דרישות חריגות, מה שעלול , ויוצר מצב בעייתי Denial - of - service להביא למצב של במיוחד כאשר השינויים הם קיצוניים כלפי מטה, ללא יכולת להיפטר מהחטוטרת העודפת. קבוצת סלע רואה בלקוחותיה שותפים לדרך, גם אם היא מאתגרת לעתים. אנחנו מאמינים שרק באמצעות טכנולוגיה ניתן להתאים כל ארגון למציאות החדשה, ואנו כאן כדי להתאים לכם את הפתרון האופטימלי עבורכם. (המזרח MEA סלע היא המוסמכת הראשונה באזור Azure Expert Managed התיכון ואפריקה) כ- , הסמכה המביאה לידי Service Provider ביטוי את העליונות הטכנולוגית אותה מציגה סלע בשלושת העשורים בהם היא קיימת. מוזמנים לסרוק את הברקוד ולצפות בסרטון. מבית סלע – מספקת את סל More חברת ושותפה בדרגת GCP ו- AWS פתרונות הענן בסביבות של שתי ספקיות הענן. Premier cloudwithmore . com ל אתר החברה: CI של סלע מספקת פתרונות / DevOps חטיבת ה- Azure ובשלושת העננים המובילים, / On - Prem ב- CD , המאפשר DevOps , כולל שירות ייחודי של AWS / GCP לצוותים הקיימים שלכם. Scale ניהול מלא או הרחבה ו- ) Predictive Demand השוואה בין צריכה מצופה ( On - Prem מול עליות תשתיות כיום, כל ארגון חייב לשאול את עצמו היכן הוא נמצא במסע לענן, במיוחד עכשיו, כשהדבר הוודאי ביותר הוא חוסר הוודאות. היכולת לשלוט במהירות על ההוצאות באופן לינארי מול ההכנסות, נהפכת לצורך קיומי לארגונים ואתם, מובילי הדעה בארגון, חייבים ליזום את השיח הזה על מנת להיערך ולהגיב לשינויים במהירות האפשרית. יצירתיות עסקית וחשיבה מחוץ לקופסה כאשר חברות מסוימות חוו קפיצה משמעותית בהיקף הפעילות ונדרשו לספק מענה ולגדול בן לילה, בעוד חברות אחרות נדרשו לצמצם את הפעילות העסקית וכתוצאה מכך גם לחסוך בהוצאות, נוצרה מציאות מורכבת בה כספק וכשותף לדרך של הרבה מאוד מלקוחותינו, נדרשנו להתאים מיידית את הפתרון והגמישות הדרושים ללקוח. חשיבה מחוץ לקופסה וניתוח משותף עם הלקוח איפשרו לנו לספק לו פתרונות בהתאם לצרכיו הייחודיים, כדי לאפשר את המשך היציבות והפעילות העסקית. מספר צעדים שעשינו יחד עם לקוחותינו הם מתן Cost הדרכה וסיוע בכלים להיערכות לעבודה מרחוק, , ניתוח עלויות והתאמה לדרישה העסקית, Reduction . Online אוטומטיים ומעבר להדרכה Scale פתרונות ליצירת קשר עם מומחי הענן: SelaAzure@sela.co.il קבוצת סלע נא להכיר:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==