חדשות מתם | מאי 2018

א דר גרינשפון עבד במיקרוסופט כשזיהה את המסחר האלקטרוני כדבר הגדול הבא. יחד עם שותפו, זהר גלעד, הקימו הממוקד בחוויית Fast Simon את הסטארט אפ ,) eCommerce החיפושבאתרי המסחרהאלקטרוני ( המשרתים כיום מיליוני משתמשי קצה. 50%- , שאגב, נשים מהוות כ Fast Simon רוב צוות ממנו, עוסק בפיתוח המוצר ממשרדי החברה במתם, בתפקידים של פיתוח ואלגוריתמיקה של . בנוסף, החברה מעסיקה מספר אנשי BigData מכירות ושיווק מבסיס החברה בעמק הסיליקון בקליפורניה. לאחרונה חתמה החברה על חוזה להכפלת שטח המשרדים במתם עקב הגידול המואץ בפעילות וגידול הצוות. "הלקוחות שלנו הם אתרי מסחר אלקטרוני ואנחנו נותנים מספר פתרונות אופטימיזציה באתרים אלה", מסביר גרינשפון. "אנחנו פעילים בכל הפלטפורמות המרכזיות ומשרתים כיום מאות מהלקוחות 70% . אלפי אתרי מסחר אלקטרוני שלנו הם מארה"ב, שם המסחר האלקטרוני יותר מפותח והשוק גדול יותר. שאר הלקוחות באירופה, במזרח הרחוק ובאוסטרליה. בעזרת כלים חדשניים ,) Machine Learning ומכונות לומדות ( BigData של אנחנו נותנים חוויית משתמש טובה של חיפוש סמנטי וויזואלי, ובסופו של דבר מגדילים את שורת הרווח לבעלי האתרים". הסינדרלות של התחום נוסדה בדיוק בזמן בו Fast Simon חברת העולם נכנס במלוא הכוח למסחר האלקטרוני והיום פתרונותיה מותקנים בלמעלה אלף אתרים ברחבי העולם, שבחרו 400- מ מציעה תחת המותג: Fast Simon בפתרונות ש ) www . instantSearchPlus . com ( + InstantSearch ) חולש על אינפורמציה SaaS "שירות הענן שלנו ( משמעותיתשל תהליכי הקניותשל עשרות מיליוני משתמשים בכל יום", אומר גרינשפון. "דרך ניתוח אופטימלי של הקהלים, אנו מאפשרים לאתרי מסחר אלקטרוני את היכולות שיש לשחקנים המרכזיים בשוק המסחר האלקטרוני, כמו מהקניות בארה"ב. 40%- אמזון שחולש על כ היום אנחנו שמחים להיות שותפים להצלחה של מותגים עולים באינטרנט בתחומים רבים כמו אופנה, הנעלה וקוסמטיקה, אשר בחרו "בקרובמאוד,המסחרהאלקטרוני יהיה יותר מותאם אישית" , המעניק אפליקציות Fast Simon כך אומר אדר גרינשפון, מייסד-מנכ"ל הסטארט אפ ופתרונות לאתרי המסחר האלקטרוני. לדבריו, התחום גדל במהירות גם בישראל ובקרוב מאוד נזמין ונקבל מהרשת מוצרים אופנתיים יותר, מותאמים יותר ובאמצעות רחפנים אדר גרינשפון באופן אישי מתגורר בחיפה, נשוי ואב לשלוש בנות. סטטוס: מבית הספר למנהל עסקים MBA רקורד אקדמי: בפילדלפיה ארה"ב, בוגר הפקולטה Wharton למדעי המחשב בטכניון. שנה 20 נמצא בתחום מעל ניסיון מקצועי: בתפקידי פיתוח וניהול מוצר במספר סטארט Cloud אפים ובמיקרוסופט. מייסד הסטארט-אפ ישראל. Fast Simon ומייסד-מנכ"ל Power אופני הרים, סקווש. תחביבים: יוון עם המשפחה. חו"ל: "שקיפות מלאה לכל התהליכים מוטו ניהולי: בחברה ורתימת העובדים להצלחות הטקטיות ולהתקדמות המוצר בצורה אסטרטגית. לכל יש אחריות גדולה וחיבור Fast Simon עובד ב- ישיר ללקוחות ולהצלחות. אנחנו מעודדים שיתוף של DNA ידע בכל צורה, המחבר את כולם ל- החברה". מגדילים את שורת הרווח לבעלי האתרים. גרינשפון צילום: יח"צ שלנו. אם וכאשר BigData בנו בזכות יכולות ה- אמזון יכנס לארץ, הוא יפנה בוודאי לסחורות הנפוצות הנמכרות במסחר אלקטרוני. יחד עם זאת, יש הרבה מקום לחדשנות מצד האתרים שאנחנו מזהים כסינדרלות. אחד מסיפורי ההצלחה העולמיים של השנים האחרונות הוא מלוס אנג'לס שאנחנו FashionNova . com האתר שמחים להיות שותפים שלהם מזה זמן רב ולהיות משמעותיים במכירותיהם". הכל יותאם אישית למסחר האלקטרוני בישראל, לטעמו של גרינשפון, יש עוד הרבה מה ללמוד מהשוק האמריקאי. לדבריו, השוק הישראלי מאוד התפתח בשנים האחרונות, למרות שירותי הדואר, שעדיין לא ערוכים לשינוי הרגלי הצריכה העולמיים. גם בישראל, דווח לאחרונה על מצבם הקשה של הקניונים, שנפגעים מכך שהלקוח הישראלי גילה את המסחר האלקטרוני. "בישראל המסחר האלקטרוני גדל ומתרחב, וחסמים כמו שירות לקוחות, החזרות ומשלוחים יוסרו במהרה עקב הצורך הגדל ועולה של לקוחות ועסקים שמעבירים את תקציביהם לאון-ליין. ברור שלתחום בישראל יש עוד הרבה לאן לצמוח, אבל הוא גדל במהירות". כמו כל דבר, גם עולם המסחר האלקטרוני הולך ומשתדרג, מתוך רצון להעניק ללקוחות את חוויית הקנייה המהירה והנוחה ביותר שיש. "בעוד פחות מחמש שנים לכל היותר, המסחר האלקטרוני יהיה הרבה יותר מותאם אישית", מנבא גרינשפון. "כמות הנתונים שנאספת בזמן אמת לגבי קניותינו, תוצלב עם הנתונים החברתיים שלנו למען חוויית קנייה מותאמת אישית. ההתאמה האישית תגיע עד לרמת המוצר ותישלח על ידי רחפנים כבר בעתיד היותר קרוב". המוצרים יגיעו ברחפנים. מסחר מקוון חדשות 5 אחד משלנו

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==