הנדסת מים
59 לשטח ולטפל בתקלה, ובלחיצת כפתור, התושבים באזור מקבלים גם כן הודעה באמצעות סמס, על כך שיש תקלה זמנית בזרימת המים, תוך קבלת צפי משוער לסיום הטיפול. https://youtu.be/BOPEUSuSqag סר טון הדגמה: מה לגבי תכנון תשתיות? ברזניק מערכות תשתית ידע המתבסס על שנים של ניסיון בתכנון תשתיות רטובות, בעזרתו אנחנו מכשירים כח אדם מקצועי, מהנדסי מים. קבצי התכנון שלנו מוכנים בצורה כזאת שניתן להכניסם ישירות לבסיס נתונים גיאוגרפי ולבצע השוואה של המתוכנן מול הקיים ובקלות”. ומה הפיתוח העתידי שלכם? “אנו עובדים כעת על מציאות רבודה לתשתיות, שזה ממשק מדהים וחזותי מאוד. לדוגמא: כשקבלן ייצא לשטח לבצע את הפרוייקט, הוא יוכל להפעיל את האפליקציה מהטלפון שלו ולראות במציאות רבודה את כל תמונת התשתיות שנמצאות באזור, כולל כל המידע לגביהן: קוטר הצינורות, מתי הונחו, מאיזה חומרים הם עשויים, לאיזה תאגיד שייך כל צינור, וכל זה להזכיר בזמן אמת בשטח, כך שזה ייקצר לו את זמן העבודה משמעותית וינחה אותו שלא לפגוע בשום תשתית קיימת במהלך הפרויקט”. האפליקציה תשמש גם לתכנון מדויק, הקבלן יוכל להניח את התשתית בהתאם למה שהוא רואה בשטח והתאגידים יוכלו לתפעל תקלות בהתאם למציאות בשטח. https://youtu.be/RzgdJHSjRzU סרט ון הדגמה: בתשתית הקיימת. זו עבודה מורכבת ועדינה, כיוון שצריך למצוא מקום נקי מתשתיות קיימות ולהניח שם את התשתית החדשה. כיום תכנון חדש מבוצע תוך תיאום עם גורמים רבים, בדיקה במפות, שרטוטים, וכד’ – מה שמאוד מעכב ומסבך את העבודה. מיפוי התשתיות המדויק שאנחנו מבצעים, מאחד את כל המידע לבסיס נתונים כולל, במקום ושפה אחידים, המאפשר לכל תאגיד ויזם לקבל את מידע מדויק ועדכני לגבי כל התשתיות הקיימות באזור הדרוש” מהמערכתהמידעגיאוגרפישלכםמספקת? “היום אנחנו מספקים פלטפורמה מ א-ת’, של מערכת (מערכת מידע גאוגרפית), המאפשרת לראות את GIS כל התשתיות הקיימות באזור מסוים, לבצע ניתוחים ושאילתות במערכת, כגון, למי שייכת התשתית, כמה תשתיות הונחו בשנה כלשהי, מה שנת הייצור של הצינורות בתשתית מסוימת, וזה מידע חיוני והכרחי לתאגידים וליזמי/קבלני בניה”. על גבי מערכת המידע SMS אפליקציית לאירועי תקלה לתאגידים GIS ברשותנו ממשק חכם שעובד על מערכות בתאגיד, לצורך קבלת והעברת מידע אוטומטי בזמן אמת באמצעות סמס, למשל: בעת תקלה נעשה עדכון אוטומטי של כל הגורמים המעורבים בה: מהנדס המים צוות השטח מחלקת הצרכנות בתאגיד עוד שלל פעולות על מנת לתפעל את האירוע. האפליקציה שפיתחנו מקצרת ומייעלת את כל התהליכים הללו ופועלת באוטומציה גבוהה. כשנפתח אירוע תקלה במערכת, המהנדס בתאגיד מקבל אוטומטית דיווח על התקלה ברחוב הלח”י בר”ג, לכל הפלטפורמות – אנשי GIS תוך התממשקות מה- התפעול, מחלקת הצרכנות וכו’, הוא יכול לצאת מיד רזניק מערכות תשתית כתובת המשרדים: , פתח תקוה 64 דנמרק אתר אינטרנט: www.ris-eng.co.il 03-9220033 : טלפון
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==