הנדסת מים

17 רזניק מערכות תשתית כתובת המשרדים: , פתח תקוה 64 דנמרק אתר אינטרנט: www.ris-eng.co.il 03-9220033 : טלפון התאגידים בישראל צועדים במהירות לעבר הסטנדרט של חברות ההייטק במאה היא Rog . מערכת 21- ה הפתרון האולטימטיבי לניהול מתקדם, מהיר, החוסך זמן, כסף ולא פחות חשוב, בירוקרטיה פתרונות לבעיות מהשטח המשתמשים המערכת החכמה פותחה ביחד עם - מנהל אגף הנדסה בתאגיד עצמם, ביניהם איתי סינגר ת.מ.ר. החברה לא התפשרה עד שהמשתמשים לא היו שבעי רצון מהתוצאה. זו הסיבה שהמערכת נותנת פתרונות לבעיות שעלו מהשטח. אזור מיתרונות המערכת: פישוט התהליך באמצעות . מעתה ואילך, היזמים לא ייעודי למגישי הבקשה מעודכנים נדרשים לפנות לאדריכל או לתאגיד. הם . שיש מי שרואה אותם ישירות מהמערכת, ומרגישים מצד הרשות, ישפחותתלונותמצד היזם, דבר המפחית את הלחץ על בודקי התוכנית, מעלה את קרנה של כרשות חדשנית ונגישהששמה הרשות וממצב אותה מתממשקת עם Rog . המערכתשל אתהאזרח במרכז כל המערכות בארגון: המערכות הפיננסיות (פריוריטי, חילן), מערכות ההנדסה (מערכת תשתיות לאומיות, של הארגון. GIS אקסלים), צרכנות (סיטי מיינד) וה- בצורה כזו ניתן לגשת לכל המידע הארגוני בלחיצת כפתור. המערכתמאפשרתתקשורתבין הבודקים לבין אין צורך במיילים או ווטסאפ. לצד מגישי הבקשה ולכן כל אלה, המערכת מייתרת את הצורך להגיע למשרדי שכן כל המידע נמצא במקום ייעודי אחד. התאגיד . הסיפורים על הדלת השבורה לא יחזרו על עצמם יותר איתי רובך “שינוי מהפכני״ מתאר Rog איתי רובך, ראש צוות הטמעה בחברת התלונות את השינוי המהפכני שיוצרת המערכת: ״ של מגישי הבקשה או בודקי ההיתר מטעם העיקריות . סרבול התהליך ומשך הזמן שהוא לוקח הרשות, היו על במדדים של זמן קבלת ההיתר בשנים האחרונות, ניתן לראות כי התהליך התארך בחלק ניכר מהרשויות. הראשונה לניהול רישוי בנייה היא Rog מערכת בישראל שמאפשרת לנהל מידע ממערכות שונות . ריכוז המידע הקיים בתיק מאפשר בארגון במקום אחד קישור של הפנייה ושילוב קבצים מכל מקום ובכל זמן. שליפת הנתונים נעשית היום באמצעות לחיצה על אפליקציה באיי-פד או בטלפון נייד״. תהליך רישוי יכול להתפרס על פני כמה שנים עם פער משמעותי בין שלב אחד למשנהו. עקב המצב במדינה שהוביל לדחייה בבחירות לרשויותהמקומיות ודחייה בפרויקטים רבים, ידרשו הרשויות לזרז תהליכים רבים על מנת לסגור את פערי התכנון והבנייה. כניסה מיידית של המערכת לכל הרשויות יכולה לייעל את תהליך הרישוי ולעזור בסגירת הפער. הופכת את Rog איתי סינגר “מערכת העבודה לקלה, פשוטה ומהירה יותר״ איתי סינגר מנהל אגף הנדסה בתאגיד המים ת.מ.ר שהיה שותף להתאמת המערכת לצורכי הארגון: ״כשנכנסתי לתפקיד הנוכחי לפני כשנתיים, כל תהליך הרישוי התנהל באופן ידני, עם אין סוף דפים, שחלקם היו הולכים לאיבוד בתוך הסבך הבירוקרטי. והתחלנו להתאים את המערכת Rog פניתי לחברת היופי בתהליך הקיימת לצרכים הייחודים שלנו. ולא שנים כמו היה שההתאמה ארכה כמה ימים במערכות אחרות. בתור ארגון, היה מרשים להיווכח דידותית, נגישה לכולם, עם ניהול עד כמה המערכת י . “ Rog קבצים מלא, וליווי צמוד מצד חברת סינגר מספר כיצד המערכת השפיעה על “המערכתמספקתמסד נתונים רחב עבודתו עם ריכוזיות וקישוריות בין תהליכים – כל אלה מובילים להחלטות מושכלות וממטבות את השירות לתושב. אנחנו תאגיד גדול שמספק שירות לאוכלוסייה גדולה כך שיש משמעות אדירה לניהול ושליטה בתהליך. בלחיצת כפתור אחת המערכת מציגה מגוון רחב של פונקציות המיועדות למשתמש ולמנהל. אני יכול לראות את כל הנתונים, כולל ריכוז טבלאות, מספר תוכניות שלא אושרו במשך שבועיים או תוכניות לאחר הגשה. ניתן להורות על פעולותשמשחררות את הפקקים במערכת - כולל התראות על איחור בהגשה ועל פקיעת זמן מועד הגשה, כדי לזרז תהליכים ולשמור את הפרויקט בתוך לוחות הזמנים שנקבעו״. איך מתבטאת שקיפות המערכת? ״במסגרת הפיילוט שהתקיים ברמלה, הגענו סינגר: לשטח ובעלת הנכס יצאה מהבית, פנתה לעברנו ושאלה ״מי אתם?״. הצגנו את עצמנו ועם סיום הבדיקה היא נשלחה אל משרדי התאגיד ואושרה בעודנו שם, יצאה אלינו בעלת הנכס וסיפרה בחיוך, שקיבלה מייל מהתאגיד עם הודעה על אישור הבקשה. היום, בניגוד ובזמן לעבר, כל בעלי העניין חשופים לכל שלב בתהליך . בזכות המערכת, Rog אמת דרך מערכת הרישוי של כל עובד חוסך בממוצע שעתיים עבודה במהלך היום״. וכך, הבירוקרטיה המסורבלת שהייתה מנת חלקו של כל מי שהגיש תוכנית ונאלץ לבדוק קלסרים עבי כרס, חלפה מן העולם. עימה חלפה גם תופעת חוסר השקיפותשהקשתה לא פעם על התאגיד בהתמודדות עם טענות המגישים.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==