שביעי

09.03.18 | כ"ב באדר תשע"ח | 297 גיליון שביעי | 46 ט י פה ברשת לאורם נלך בית ה פר מחנכ לאורמ של הראי"ה קוק זצ"ל, הרב אריה לוינ זצ"ל והרב מרדכי אליהו זצ"ל, וכמובנ מדמותו של הרב צבי יהודה קוק זצ"ל )בנו של הראי"ה קוק( ,שעל שמו נקראת רשת נועמ צבי"ה. בטק קבלת חומש ו ידור אצל הרב דרוקמנ שליט"א כל תלמיד קיבל ברכה מהרב באופנ אישי וקיבל את ה ידור והחומש מידי הרב. אמוננו בתלמידים אנו מאמינימ ביכולתמ של תלמידינו כבר מגיל צעיר וכי יש כו חות גדולימ הטמונימ בתלמידימ, ומחנכימ למיצוי יכולותיהמ. יומיימ בשבוע מתקיימ תלמוד תורה בצהרימ כחוג עמ המלמד עד השעה .16:00 מצויינות בתחום האקלים החברתי בית ה פר פועל ליצור אוירה של בית חינוכ משפחתי. הפעילות החברתית בתחומי ביה" ומחוצה לו מכוונת ליצור שייכות של הת למידימ לביה" , לאווירת גיבוש כיתתית ובית פרית והרגשה של משפחתיות. בבית ה פר מתקיימות מ יבות ראש חודש וארוחות כי תתיות. תעודות הצטיינות חודשיות, ימי שיא והפעלות מרובות. מצויינות בתחום הלימודי בית ה פר שואפ למצוינות. דהיינו, בית ה פר פועל להביא את כל אחד מתלמידיו למיצוי מק ימלי של יכולותיו, בד בבד עמ שאיפה מתמדת להגיע למצוינות בתחומי הלמידה השונימ, ומתוכ מגמה לפתח בתלמידימ תחומי עניינ בהתאמ לנטיית ליבמ. זאת בנו פ לת חומי הליבה הרגילימ. פניות ללמידה כחלק מהאני מאמינ הבית פרי אנו מאמינימ שילד שטוב לו פנוי ללמידה, לכנ אנו נותנימ חשיבות רבה לפעילות רגשית כגונ שעורי כישורי חיימ, שעורי אומנות עשירימ תוכ מימוש כישורי הילד ולי מוד א טרטגיות עבודה, שיעורי רובוטיקה, שיעורי חלילית, שיעורי שחמט }וכל זאת במימונ המועצה האזורית חבל יבנה{,שיחות אישיות בינ המורימ והתלמידימ, עיצוב התנהגות אישי וכיתתי, טיפולי תרפיה באומנות במוזיקה לזכאימ, פרויקט חונכות 'אח בוגר' בשיתופ ישיבת נווה הרצוג, הפ קות פעילות, שיחות ושמירת קשר רציפ עמ ההורימ ליצירת מרחב מוגנ רגשית עד כמה שניתנ ועוד כהנה וכהנה. מדוע בחרת לע וק בחינוכ?  אבי, הרב יו פ הולשטיינ ז"ל, ע ק בחינוכ שנימ רבות ובביתנו פגנו אוירה מרוממת של עשיה חינוכית ללא שעות וגבולות, לקדושה, ולחיימ של שליחות. מגיל צעיר חשנו את הצורכ המיוחד בדור הזה של קיבוצ גלויות ודור של גאולה, לעשייה של שליחות בעבודת החינוכ. ואכנ, את התוצאות של החינוכ איננו רואימ בטווח הקרוב אכ זו ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוכ. אינ דבר משמח יותר מאשר לראות את בוגריכ מקימימ בתימ לתפארת, או תלמיד ש'העמדת אותו על הרגלימ' ונתת לו כלימ להצלחה בחיימ בכלל ובעבודת ה' בפרט. מדוע הגעת לבית ה פר התורני חמ"ד נעמ חבל יבנה?  לאחר שנימ רבות בחינוכ, פנו אלי ממחלקת החינוכ של המועצה האזורית של חבל יבנה וביקשו שאעזור לה קימ את בית ה פר החדש. בחבל יבנה היה רק בית פר י ודי אחד ורבימ נ עו ללמוד בביה" נעמ שבעיר יבנה. המועצה ראתה צורכ בהקמת בית פר תורני בחבל יבנה, ולפני שנתיימ התגיי תי למשימה חשובה זו של הקמת בית פר תורני דבר שיש בו משומ חידוש מרעננ בקרב תושבי החבל. אנו תפילה שבית ה פר הזה יהווה מקומ השפעה ויתנ מענה לכל המעוניינ בחינוכ תורני ציוני. מהי המטרה העיקרית של הצוות בבית ה פר?  בית פר רואה כערכ עליונ להאהיב את התורה ולימודה על התלמיד באופנ חוויתי שפונה הנ אל השכל והנ אל הרגש. כמו כנ, לכל כיתה ישנו רב מלמד המשמש כדמות מרכזית בהווי הכיתתי. בית ה פר פועל באווירה מיוחדת חמה ומשפחתית. ישנו קשר מיוחד וחמ בינ הצוות לבינ התלמידימ, ואפ הלמידה נעשית באופנ חווייתי ואישי וב צורה דיפרנציאלית. מדוע הוקמ בית ה פר?  הקמת בית ה פר היא נתינת מענה איכותי, חברתי וחי נוכי, לדרישה ההולכת וגוברת של תושבימ במועצה ומחוצה לה אשר מחפשימ חינוכ תורני וערכי לילדיהמ. בבית ה פר החדש חרטנו על דגלנו את ערכי התורה ומ ורת חז"ל, יחד עמ למידה איכותית ובונה לדבקות בערכימ, אהבת הזולת, מיומנות אישית, ומודעות ביבתית וחברתית. בבית ה פר הושקע עמל רב, חומרי ורוחני כאחד, וזאת כדי לאפשר לילדינו חינוכ איכותי ב טנדרטימ גבוהימ, חינוכ המשקפ • את ערכיו התורניימ והמצוינימ של עמ ישראל. מנהל בית הספר: הרב משה הולשטיין הרב משה הולשטיין, נשוי ואב למשפחה ברוכת ילדים, בוגר ישיבת הר עציון שבגוש עציון. שימש בעבר ר"מ במוסדות המדרשיה, מנהל ישיבת השומרון, מנהל חט"ב אמי"ת בבית שמש. כיום מנהל את בית הספר התורני חמ"ד נעם חבל יבנה ובנוסף משמש כרב בית הכנסת 'הקהילתי' ביד בנימין. חמ"ד תורני נעם חבל יבנה

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==