שביעי

22.10.22 | כ"ז בתשרי תשפ"ג | 509 גיליון | 6 שרו ן רוטר לוחמות גרילה פרק ב' שלי, הלא במהלך שנות הוא פרק התשובה, יצא לי להתוודע לכל מיני רבנימ, רבניות ושיטות לימוד. זה תמיד כיפ למצוא דרכ לימוד שלא הכרת שמדברת את הלב, מביאה לתובנות, עו זרת לנו לגדול, להתקרב לעצמנו ולא מונה ולגרומ לחיימ להיות נ בלימ יותר. בתחילת התשובה הייתי הולכת לשי עורימ של הרבנית ימימה מזרחי, הרב ארז משה דורונ והרב עופר ארז. באחד הימימ חבה אותי חברה לשמוע אישה שלימדה בשיטת "המגירות". ישבתי בשיעור ונדהמתי מהאמת הנוקבת שלה. היא עבדה עמ נשימ וניקתה איתנ מגירות פיזיות ומגירות של הלב והנפש - תפי ות ודמיונות שיש לנו על החיימ. קצת פחדתי ממנה, היא היתה ישירה והעבו דה היתה עמוקה ולא מתפשרת, אבל גמ אהבתי את זה. זה הרגיש כמו ה"רוקנ'רול של התורה". אחרי כמה פעמימ שהלכתי והרגשתי שמצאתי את העבודה שתציל אותי, מישהי אמרה לי "היא ממש נהד רת ומדהימה, אבל השיטה אינה מבו ת מקורות ככ שאת צריכה לבדוק לכל אורכ הדרכ אמ זה מתאימ ומה הגבול שלכ". איכשהו זה הוציא לי את הרוח מהמפרשימ. לא הייתי מ פיק בטוחה בתשובה שלי כדי ללכת על זה עד ה ופ, ואמ לא מתמ רימ אז מה זה שווה? בהמשכ התוודעתי גמ לתורות של ימימה אביטל זצ"ל שגמ השיטה שלה לא היתה לימוד תורה לשמה אכ )ואולי דווקא בגלל זה( דיברה לנשימ רבות ובהמשכ גמ לגברימ. חילונימ רבימ הצ ליחו להתחבר לזהות שלהמ בזכות השי טה הזאת )ביניהמ גמ אברי גלעד( ורבימ גמ לחזור בתשובה. גמ את תורות "חשי בה הכרתית" שמעתי, התחברתי אבל לא נ חפתי בזרמ. התחלתי ללכת לפני כמה שנים לשיעורימ של "הדרכ" על פי תורתו של הצדיק הרב אושר פריילנד. גמ את השיעורימ האלו שמעתי בתחילת התשו בה אבל הישירות, האמת, העבודה הנו קבת והלא מתפשרת הפחידה אותי. אחרי שנימ בתשובה קיבלתי ביטחונ להיכנ פנימה באמת. היה לי מ פיק ב י הל כתי ותורני לה כימ להתמ ר בלי "לש בור את הכלימ". כמו בעבודות הקודמות גמ שמ הזהירו אותי על בתימ שהתפרקו, פשקווילימ שיצאו נגד, מקומות בהמ לא מוכנימ לשמוע על השיעורימ האלו וכיוצא בזה. אבל אני מצאתי שהעבו דה האמיצה הזאת היא זאת שתביא אותי לשלב חדש בתשובה שלי. מאז עברו כמה שנימ, כל החברות הקרובות לומדות איתי יחד ואנחנו מתחברות בשרשרת של לוחמות גרי לה שקטות שלא מפחדות לגעת לאמת הפנימית בעיניימ, לחשופ את עצמנ עד העצמ ולהמליכ את מלכ העולמ עד שנרגיש בכל תא בגופ איכ הוא מפעיל אותנו בכל רגע. היומ אני כבר לא פוחדת מהשיטות הללו, לא מזמנ חשבתי להתחיל טיפול זה נכון ששיעורי תורה שכלתניים הם הא"ב, וחסידות זה החמצן, אבל אותן נשים מובילות דרך ואלו הלומדות והמיישמות, הן אלו שמקיימות את התורה על בשרן ביומיום לפי "העבודה" של ביירונ קיטי אבל דווקא שמ התקשיתי להתמ ר. "חכמה בגויימ תאמינ" וגמ תיקח מה שתוכל, אבל עדיינ ב י האמונה היהודית של השיטה הוא חלק בלתי נפרד גמ אמ הוא לא נשענ על המקורות. ששיעורי תורה שכלתניימ המ זה נכון הא"ב, וח ידות זה החמצנ, אבל אותנ נשימ מובילות דרכ )שלאו דווקא נוכל למצוא שיעורימ שלהנ ביו טיוב או בעלוני שבת( ואלו הלומדות והמיישמות, הנ אלו שמ קיימות את התורה על בשרנ ביומיומ ובככ חיות גאולה פרטית שמתחברת לגאולה נשית כללית המבעבעת מתחת לפני השטח • ועולה מעלה עד כ א הכבוד. sharonroter@gmail.com נשים מתפללות מתוך כנס נשים

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==