שביעי

מובילים בשירות בנימין הובילה בשירות לתושב 2022 גם בשנת 106 חפשו באתר המועצה: שירותים בקליק או פנו למוקד השירות בס״ד מהתושבים 82% מרוצים מרמת השירות בטיפול בפניות פניות 106,654 400% זינוק של שנים 3- ב מהפניות 68% בערוצים הדיגיטליים זמן המתנה לנציג עומד על שניות 12 שיחה ממוצעת אורכת דקה שניות 27- ו 63 שודרגו שירותים דיגיטליים הרשות הראשונה בישראל שהתחברה למערכת ההזדהות הלאומית להנגשת שירותי הממשלה הושק 'המרחב האישי' לתושב למידע ולפעולות אישיות

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==