שביעי

10.11.23 | כ"ו בחשון תשפ"ד | 561 גיליון | 14 באיסלאם אין מוסר מוחלט, כי המוסר הוא התנהגותו של מוחמד, שכל מעשיו הם כליל השלמות. גם לשחיטת אנשים ונשים יש יסודות בחיי מוחמד, והמעשים הללו מתועדים וחתומים בחותם ה"טוב" הקרב. היה בו כע גדול מאוד על היהודימ ש ירבו לקבל את 'שליחו תו'. הוא שחט יהודימ, ויש בדת הזו יח משפטי-הלכתי פציפי ליהודימ, שנחשבימ בעיניו ד'ימי, 'בני ח ות'. בעוד יש לשחוט כליל כופרימ ועובדי אלילימ, יהודימ וגמ נוצרימ צרי כימ להיות מושפלימ עד עפר ולקבל את עול המו למימ. יש להמ 'זכות' מ וימת והמ מוגדרימ בלשונ המו למימ 'אנשי ה פר', מכיוונ שיש להמ ' פר התגלותי' שקדמ למוחמד. אבל מכיוונ שהיהודימ מ רבימ להיות בני ח ות, יש לעשות נגדמ ג'יהאד". מהו בעצמ ג'יהאד? "העולמ מתחלק לשני חלקימ. כל מקומ שבשליטת המו למימ נקרא 'דאר אל אי לאמ' )בית האי לאמ(. כל מקומ שאיננו בשליטתמ הוא 'דאר אל חרב' )בית המלחמה(. קיימת חובה על כלל האומה המו למית לנהל מל חמת מצווה כדי להרחיב את גבולות דאר אל אי לאמ לעולמ כולו. "בי וד האי לאמ - אל מול הרבה מצוות לא תעשה - יש חמש מצ וות עשה שהנ עמוד התווכ של הדת: השהאדה )הכרזת האמונה האי לא מית; י"פ(, התפילה, העלייה לרגל, מתנ הצדקה וצומ הרמדאנ. מעליהנ יש מצווה אחת, שכוללת בתוכה את כל המצוות, והיא העליונה ביותר - הג'יהאד. זה נקרא באי לאמ ' ביל אללה', הדרכ של אללה. "מוות בג'יהאד מוביל לגנ עדנ, והוא מקומ ממשי שבו המו למי נולד מחדש ויש בו עצימ, פרחימ, נשימ ואוכל באיכות שאי אפשר לדמיינ בעולמ הזה. להיות שאהיד זו השאיפה הטבעית של כל אדמ מו למי. זה מופיע הרבה בקו ראנ: המוות בקרב כשאהיד, כקדוש, הוא המפתח לגנ עדנ. המלחמה הזו היא מלחמת נצח. היא כפויה על האדמ, גמ 'אמ הדבר מאו בעיניו' לפי הקוראנ. עליו להרוג ולהיהרג". ומה המטרה? "מטרת הג'יהאד איננה אי לומ האוכלו יות בעולמ, פעולה שתתבצע בדרכימ אחרות, אלא הרחבת גבולות האי לאמ, הרחבת הטריטוריה, והשלטת האי לאמ ומשפטו - חוקי ה'שריעה'. "הקמת מדינת ישראל היא תועבה בלתי נ בלת בעיני האי לאמ, מש לושה טעמימ: שטחה של ישראל היה בעבר חלק מ'דאר אל אי לאמ', וזו מצווה עליונה לשחרר אותו; היהודימ, במקומ להיות ד'ימימ, שולטימ על מו למימ, וזה אי ור מוחלט; ואותמ ד'ימימ, היהודימ, המ אויבי אללה ואויבי שליחו - ואפ הרגו אותו. לפי התפי ה האי לאמית, מוחמד טענ בימיו האחרונימ שמותו נגרמ מהרע לה בידי אישה יהודייה. התועבה הזאת היא בלתי נ לחת וחייבת להימחק". ה ב ר ב ר י ת כלפי האוכ לו ייה היהודית - כפי שנחשפ לעיני באוקטובר - היא ביטוי לת 7- כל ב חושת התועבה הזאת בעיני האי לאמ. מעשי ההשפלה, קטיעת האברימ ואינו הנשימ מיועדימ להחזיר את הד'ימימ למצבמ הטבעי, מתחת למו למימ, ולהחזיר את האימה והפחד בליבמ. אז מה לדעתכ הדרכ לנצח את חמא ולהרתיע כוחות מו למימ אחרימ? "למו למי א ור לנטוש את הג'יהאד, שהוא מלחמת נצח. אכ יש יוצא מנ הכלל אחד: אמ המו למימ נמצאימ במצב של 'חולשה', ולא מ וגלימ לנצח את האויבימ, אזי המ פטורימ מהחובה להילחמ. המ יכולימ לחתומ על 'הודנא' )הפ קת אש( של כעשר שנימ, כפי שעשה מוחמד בה כמ ח'ודייביה, ואמ בינתיימ המ מר גישימ שיש להמ שוב כוח, המ חייבימ לחזור להילחמ. "לכנ, כאומה, אנחנו חייבימ להיות דרוכימ וערוכימ כל הזמנ, שלא נית פ בעיניהמ כחלשימ. אבל מהי ההר תעה העליונה? מתי המו למימ ירגי שו שידמ על התחתונה, והמ פטורימ מהג'יהאד? לא לפי מ פר ההרוגימ, שהרי כולמ 'קרואימ לגנ עדנ', אלא רק כשיילקח מהמ שטח. ההפ ד היחיד בעיני המו למימ הוא לא מותמ בק רבות, אלא השתלטות על רצועת עזה ו יפוחה למדינת ישראל. זו ההרתעה האמיתית והיחידה מול האויב הזה". • "המוסלמי האמיתי משתוקק למות". הטבח בבארי )משמאל: אליעזר שרקי( 90 צילום: אריק מרמור, פלאש ההתנהגות

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==