שביעי

17 | 01.03.24 | כ"א באדר א' תשפ"ד | 577 גיליון השמ חזרנו, אבל אנחנו עדיינ במל חמה, ושומעימ את קולות התותחימ לאורכ כמעט כל הלילה. הילדימ נו עימ לבית ה פר עמ ליווי של כיתות כוננות, כדי לעזור להמ לתפו מח ה במקרה של אזעקה”. היחידה שבה משרת נחומ אמונה על חילוצ ופינוי חללימ בשעת הקרב. ”החיילימ הצדיקימ בפלוגה שלי פינו גופות במהלכ המלחמה”, הוא 200 כ מגלה בעצב. ”היינו בכל עזה, מה צפונ עד הדרומ, ועבדנו בכל מקומ שהאוגדה עבדה בו”. מדברימ רבות על הקושי בחזרה לגור ביישובי העוטפ. לבית ה פר שלכמ כולמ שבו? ”חלק לא מבוטל מהתלמידימ פונו, 75% ולא כולמ חזרו. נכונ לעכשיו כ מהמ כאנ, והשאר חוששימ ומתלבטימ. יש גמ מורימ שהודיעו לי שהמ מתכ ננימ לעזוב. זה אירוע מטלטל”. ואיכ נראית החזרה ללימודימ? מה אומרימ לתלמידימ, איכ מתווכימ להמ את המציאות המורכבת? ”אנחנו עובדימ עמ אנשי חו נ מק צועי שמדריכימ את הצוות והמורימ. כמו בכל אירוע טראומטי, אתה לא מדחיק, אלא מנגיש את המציאות בכלימ שהילדימ יכולימ לקלוט אותה. זה מאתגר, אבל כשאתה מדבר על הצד החיובי ועל ראיית הטוב בכל דבר, זה מחזק ונותנ להמ כלימ לה תמודד גמ עמ משברימ עתידיימ. לא צריכ לשימ דגש על הקושי ועל זה שרע לי, אלא לברר איכ אני צומח, מתפתח ועולה מזה”. 100%־ האזור אינו בטוח ב עבור חננאל בו קילה עצר הזמנ מלכת בשמחת תורה. למחרת הוא היה נתקל בדרכו למילואים בשער אלירן נחום • הנעול של בית הספר, וליבו התכווץ מודה כי הבנות שעדיין לא שבו טוני מיטלמן חננאל ול • הביתה מותירות אצלה חוסר היה רגע אחד בתפילה עם התלמידים בוסקילה • שהמחיש כמה איכותי הוא ”דור הטיקטוק” חוזרים ללימודים, גירסת המלחמה לירון מולדובן צילום: שגיא אברהמוף לבד עמ חמשת הילדימ, כשמ ביב ליישוב שורצימ מחבלימ. המ התפנו אחר ככ לערד ובהמשכ לנווה אילנ". את השיחה עמ ר ”נ )מיל'( נחומ אני מקיימ כשהוא יושב במשרדו, ק”מ בלבד מהגבול עמ 7 המרוחק כ עזה, וגמ זה לא מובנ מאליו. ”אני ממש נרגש שחזרנו ללמוד, שחזרנו ללמד. קהילות שלמות פונו מבתיהנ ופוזרו ברחבי הארצ. כש גרו לי את בית ה פר וגוי תי למילואימ, עב רתי מדי פעמ לידו, כשאני במדימ, והיה לי קווצ' בלב לראות את השער נעול. ה גנ שלי, דניאל זאנה, הוביל את בית ה פר לאורכ כל החודשימ הללו, ומגיע לו כל הכבוד. אז ברוכ רס"ן )מיל'( נחום, על ספסל הלימודים בכפר מימון ועם פקודיו בעזה

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==