שביעי

חנןפרידמן, מנכ"ל שלכם, לקוחות לאומי, כאן מנכ"ל הבנק, חנן פרידמן. בשנה האחרונה הובלנו מהפכת שירות, ולאחרונה שמחנו לגלות שאנחנו בכיוון הנכון. הפיקוח על הבנקים פרסם דוח, וממנו עלה כי לאומי הוא הבנק שנותן את המענה המהיר ביותר ללקוחותיו במערכת הבנקאית, בפער גדול. בנוסף, בלאומי אחוז תלונות הלקוחות הוא הנמוך ביותר. השינוי המשמעותי הזה לא קרה ביום, גם לא ביומיים. הוא תוצר של שורת יוזמות ייחודיות שהשקנו עבורכם: התחייבנו לפתור כל פנייה שלכם בתוך יום, 23:00 עד 06:30- הרחבנו את שעות פעילות מוקד השירות מ )אין עוד בנק ברמת זמינות כזו(, הקמנו את ״סיירת מנכ״ל״ - צוות שירות שכפוף אליי ישירות ואמון על פתרון פניות שלא נענו בתוך יום. אפילו פתחנו את מוקד השירות במוצ״ש. אבל... רק התחלנו. לאחרונה הצבנו סטנדרט חדש של שירות במערכת הבנקאית בישראל: פתחנו עבורכם ערוץ תקשורת ישיר למנהלי סניף הבנק שלכם באמצעות הוואטסאפ האישי שלהם, כך שכל מקרה בנקאי המצריך לדעתכם התייחסות אישית של מנהל הסניף יטופל במהירות המרבית. מנהלי הסניפים של בנק לאומי הם חלק משמעותי ממהפכת השירות שלנו. אין לנו שום כוונה לעצור. אנו מחויבים יותר מאי פעם להמשיך ולהשיק עבורכם יוזמות פורצות דרך נוספות שיעניקו לכם את השירות הכי נוח בישראל.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==