שביעי

מ כורימ, ח רי בלנות, לא יודעימ לזהות פייק ניוז וחיימ בחרדה תמידית מה חמצה. לפי דו"ח האינטרנט השנתי של "בזק", נראה שאתמ או ילדיכמ ובלימ מאחת מהתופעות הללו - וצריכימ לשקול קצת הפ קה מהמכשיר הנייד שברשותכמ. "בעידנ שלנו, אנחנו מוצפימ מידע מכל עבר, מה שגורמ לגופי התקשו רת לייצר עודפ דרמה כדי להילחמ על הקשב שלנו", אומר יאיר אנקור, מנהל מודל "תמצית החדשות". "זה לא משרת את הקורא, אלא את הערוצימ עצממ שגורפימ רווחימ גדולימ מפ ר ומ. ב ופ, זה על חשבונ הבריאות שלנו ושל ילדינו". מכלל הציבור 40% , לפי הדו"ח גם אתם נמצאים יותר מדי מול המסך? נמאס לכם מהחרדה הבלתי פוסקת, משה ויסטוך מהפייק ניוז ומהכותרות המוגזמות? מתברר שיש פתרון צילום: יואל קנול shutterstock צילום: בקרוב! ו ע י ד ת 072-2310000 : לפרטים ושת"פ עסקי ‹‡~€‚ ˜‡ƒ ˆ–Š ˜~”ƒ‡ ‹— ˜ƒ‡‚Š ‡‡…‚˜~ הודו שהמ מכורימ לרשתות החבר תיות, ובקרב בני הנוער מזנק שיעור דיווחו 63% , . בנו פ 60% המכורימ ל )חרדת FOMO כי המ ובלימ מ ( F ear of missing out , החמצה ובקרב בני הנוער מדובר בלא פחות מהנחשפימ למידע 85% . ל 78% מ וחדשות באמצעות רטונימ קצרימ - אינ בלנות לקרוא פרימ או טק אינמ יודעימ לזהות 86% . טימ ארוכימ פייק ניוז. שלוש פעמים ביום, לווטסאפ "המרוצ אחרי האקטואליה הורג אותנו", מציינ אנקורי, שמוביל את המודל של ארגונ "לוקחימ אחריות", ועל פיו מקבלימ העוקבימ עדכוני חדשות ממוקדימ, מ וננימ ומתומצ תימ שלוש פעמימ ביומ לווט אפ. אלפ עוקבימ, 70 "יש לנו כבר שמקבלימ את החדשות שהצוות שלנו מ ננ לפי מידת חשיבותנ. אנחנו מנ ימ להגיש את הידיעות ללא רעשי רקע. אנחנו לא מתפתימ לכותרות צעקניות או לדרמות מיותרות. המט רה שלנו היא לאפשר לאנשימ להישאר מעודכנימ, בלי להיות שבויימ במרוצ האינ ופי הזה". קרימ פנימיימ שקיימ הארגונ כבר ממחישימ את התוצאה: הקוראימ מדווחימ על ירידה משמעותית בזמנ המ כ היומי שלהמ, תוכ שמירה על תחושת חיבור למתרחש. "בעידנ של הצפת מידע והתמכרות לחדשות, אנ חנו מציעימ אלטרנטיבה בריאה יותר. זו לא רק דרכ חדשה לצרוכ חדשות, אלא תפי ה שמציבה את טובת הקורא • במרכז". מבזק חדשות יאיר אנקור

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==