51 |
הביטחון
אוקטובר-נובמבר 4102
"אלביט מערכות בע"מ" מספקת
מערכות הגנה מבוססות לייזר
J
-
MUSIC
™
אינפרא־אדום מסוג
,
DIRCM
ממשפחת מערכות ה־
עבור השלב הראשון של תכנית
חיל האוויר הגרמני למערכות הגנה
A
400
M
עצמית למטוסי איירבוס
החדשים של חיל האוויר הגרמני.
, המיועדות
J
-
MUSIC
מערכות ה־
להגנה מפני טילי כתף קרקע־אוויר
נישאים, מונחי חום, תוטמענה
בתוך מערכת רב־צריחית
שתבטיח הגנה של 063 מעלות
" השלימה
אלביט מערכות
למטוס. "
סדרת ניסויים נרחבת למערכת
" מספקת מערכות הגנה
אלביט מערכות
"
למטוסי האיירבוס החדשים
DIRCM
דגם
של חיל האוויר הגרמני
A400M
וכבר סיפקה מערכות
J
-
MUSIC
ה־
למספר לקוחות שיציידו בהן מגוון
של מטוסים.
, נשיא
בצלאל (בוצי) מכליס
" מוסיף:
אלביט מערכות
ומנכ"ל "
"אנו גאים בשיתוף הפעולה
"
DIEHL DEFENCE
עם חברת "
, שהוביל לחוזה
DIRCM
בתחום ה־
ראשוני זה עבור תכנית הגנת
של חיל האוויר
A
400
M
מטוסי ה־
DIRCM
הגרמני. מערכות ה־
מעניקות הגנה יעילה מפני האיום
ההולך וגובר של טילי כתף, ואנו
מאמינים כי לקוחות נוספים יבואו
."
בעקבותיהם
DIRCM
של חיל האוויר הגרמני מוגן על־ידי
A400M
מטוס איירבוס
מערכת הגנה מפני
טילי כתף קרקע־אוויר
נישאים מבוססת לייזר
J-MUSIC
™
דגם
DIRCM
ממשפחת
צילומים: אלביט מערכות
" מייצגת את
אנטקו
"
)
( "
דאווה
"
במערכות אינטרקום
טלוויזיה
הסכם בלעדיות לשיווק מערכות
אינטרקום טלוויזיה נחתם בין
"אנטקו" הישראלית לבין חברת
") במסגרת
DAHUA
"דאווה" ("
,"
CPSE
תערוכת הביטחון הסינית "
שהתקיימה בביג'ין בין ה־72 ל־13
לאוקטובר 4102.
הקשר בין החברות החל לפני
, מנהל
ישראלי
אבי
כשנה, כאשר
", עבד ביחד
אנטקו
המוצר ב"
" לצורך שינויי
דאווה
עם צוותו ב"
התוכנה הנדרשים והתאמתם
לשוק הישראלי.
מספר פיילוטים שנערכו עם
" עברו
אנטקו
לקוחות של "
בהצלחה רבה ומערכות
האינטרקום הטלוויזיוני כבר
משווקות לציבור.
ניתן להתרשם ממגוון מערכות
IP
מתקדמות ובפרט מקו ה־
המשלב מערכות אינטרקום
וטלוויזיה במעגל סגור (טמ"ס)
במערכת אחת, המאפשרת מגוון
תכונות מתקדמות, כמו:
• שיחות בין דיירים
• קבלת שיחות מטלפונים ניידים,
• הקלטת שיחות
ועוד.
מימין לשמאל: רולנד קיו, מנהל המוצר
של "דאווה" העולמית, אבי ברקת,
מנכ"ל "אנטקו" וטדי ברין, מנהל
המכירות ב"דאווה"
,"
אינקוביט
"
החממה הטכנולוגית
,"
אלביט
של "
תשקיע בחברת
ההנעה הרקטית
"
NEWROCKET
"
"אינקוביט", החממה הטכנולוגית
של "אלביט" בבאר־שבע, תשקיע
שניים וחצי מיליון שקלים
", מיזם
NEWROCKET
בחברת "
הנעה רקטית חדשני המבוסס על
טכנולוגייה של הטכניון.
המנועים יפעלו על בסיס דלק
ג'ל הניתן לאחסון כדלק מוצק
אך אנרגטי והניתן לבקרה בזמן
פעולת המנוע בדומה לדלק נוזלי.
מנועי הג'ל מאפשרים שימוש
בדלקים, שהם פחות רעילים
בצורה משמעותית בהשוואה
לדלקים רקטיים נוזליים הקיימים
כיום. הם יהיו בעלי יכולת אנרגטית
משופרת (יותר דחף בפחות
משקל) ויכולת בקרה מלאה באופן
שיפתח פתח ליישומים חדשים
למנועים רקטיים.
בשלב החממה תתמקד
" בפיתוח מדגימים
NEWROCKET
"
טכנולוגיים ובחינתם בניסויי ירי
ובמקביל, תבחן גם מספר שווקי
יעד ראשונים למוצריה, כאשר אחד
היעדים יהיה שילוב המנועים בכלי
טייס ובמערכות לחלל . לטכנולוגיה
של החברה שימושים אפשריים גם
."
אלביט
בתחומי הפעילות של "
הנעה רקטית היא טכנולוגייה
ותיקה, עם עדויות לשימוש
ברקטות דלק מוצק על־ידי הסינים
כבר לפני כאלף שנים. הנעה
רקטית מבוססת דלק נוזלי נוסתה
לראשונה בארה"ב, במחצית
השנייה של שנות העשרים.
לשימוש בכל אחד מסוגי הדלקים
- מוצק ונוזלי - יש יתרונות
וחסרונות. מנועים מבוססי דלקים
מוצקים פשוטים יותר לאחסנה
וטיפול, אך מוגבלים מאד ביכולת
הבקרה על פעולת המנוע.
מנועים מבוססי דלקים נוזליים
מאפשרים בקרה טובה יותר על
פעולת המנוע במחיר של סיבוך
טכני ורעילות של חומרי הדלק.